וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינטר יכולה לנצח גם את ברצלונה. היא האנטי-יובנטוס המושלמת"

אדר, שחקן הנראזורי לשעבר, התרגש מהניצחון הדרמטי של קבוצתו הקודמת על טוטנהאם בצ'מפיונס: "זו יכולה להיות נקודת המפנה של העונה". על איקרדי: "יכול להפוך לחלוץ הטוב באירופה"

שחקני אינטר מאורו איקרדי, אדר חוגגים. רויטרס
"שחקן ברמה עולמית". אדר עם מאורו איקרדי במדי אינטר/רויטרס

ניתוח מקצועי או משאלת לב בלבד? שחקנה לשעבר של אינטר, אדר, התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" וסיפק מספר ציטוטים מעניינים בהם החמיא בגדול לקבוצתו הקודמת. הנראזורי חגגו בשלישי את שובם לשלב הבתים של ליגת האלופות עם 1:2 דרמטי על טוטנהאם בסן סירו, והחלוץ האיטלקי ממוצא ברזילאי התרגש: "הניצחון הזה יכול להיות נקודת מפנה לעונה של אינטר", אמר אדר בן ה-31, שמשחק כיום בג'יאנגסו סונינג מהליגה הסינית.

"התמיכה בסן סירו מדהימה. עם הדחיפה הזאת של הקהל, אינטר יכולה לנצח גם את ברצלונה. אני בטוח שהיא תעלה לשמינית הגמר", אמר החלוץ, שגם דיבר על הקרב עם יובנטוס בליגה האיטלקית: "אינטר חזקה מאוד, היא לטעמי האנטי-יובנטוס המושלמת והקבוצה שיכולה לקחת ממנה את האליפות. רומא לא מספיק טובה, נאפולי חזקה אבל חסרים לה שחקנים, ואם אינטר תתחבר, הכל יכול לקרות".

לסיום, אדר החמיא למאורו איקרדי, איתו שיתף פעולה במדי אינטר: "הוא יכול להפוך לחלוץ הטוב באירופה. הוא שחקן ברמה עולמית. הוא סופג ביקורת על כך שהוא לא עושה מספיק הגנה, אבל צריך להבין שאין לאף אחד יכולת לעשות את מה שהוא עושה בהתקפה. הוא משתפר ועוד ימשיך להשתפר".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
שבת באיטליה: אינטר חייבת ניצחון מול סמפדוריה, פיורנטינה רוצה להרוס לספאל
מאורו איקרדי: "אנחנו קבוצה חזקה יכולה להתמודד מול כל קבוצה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully