וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ממשיך לנפץ שיאים, קלופ: "בעבר לא חשבו שנוכל לנצח את פ.ס.ז'"

הפרעוש עקף את רונאלדו והפך לשיאן השלושערים בליגת האלופות. ואלוורדה: "גורם לדברים בלתי רגילים להיראות שגרתיים". מאמן ליברפול התמוגג מה-2:3, אינטר בעננים, פוצ'טינו עצבני

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
רגיל או לא רגיל? מסי/GettyImages

ליאונל מסי אחראי לשער הראשון של עונת 2018/19 בליגת האלופות, כמו גם על השלושער הראשון. כוכב ברצלונה סיפק הצגה נוספת בקאמפ נואו אמש (שלישי), כשהוליך את הקטלאנים ל-0:4 על פ.ס.וו איינדהובן. היה זה השלושער ה-48 של מסי בקריירה והשמיני בליגת האלופות - אחד יותר מכריסטיאנו רונאלדו, ויותר מכל שחקן אחר בתולדות המפעל. אגב, הארגנטינאי הגיע אמש ל-102 שערי ליגת אלופות - כמו פ.ס.וו כולה, וציין עונה 14 ברציפות בה הוא כובש במפעל - השני בהיסטוריה שעושה כך, אחרי ראול הגדול.

"מסי נורמלי, כי כל הזמן אנחנו רואים דברים כאלה ממנו", התמוגג המאמן ארנסטו ואלוורדה. "אם כל אחד אחר היה עושה את זה זה היה לא נורמלי, אבל הוא גורם לדברים בלתי רגילים להיראות שגרתיים. הבעיטה החופשית שלו בשער הראשון היתה קסומה, זה כבר מעייף לחזור על זה".

על עוסמאן דמבלה, שכבש שער לא פחות יפה, אמר המאמן: "הוא טוב מאוד, הוא כובש שערים ומגלה יציבות והרוויח את הקרדיט שלו. היה לנו קשה עד השער הראשון, אבל נרגענו אחרי השני. למי אין מוטיבציה בליגת האלופות? יש רק שישה משחקים בשלב הבתים, ואנחנו מודעים לחשיבות של כל אחד מהם. בלה ליגה יש טעויות שאפשר לבצע, בליגת האלופות אסור למעוד".

איבן ראקיטיץ' הוסיף: "זה לא פשוט, פגשנו יריבה שהחלה טוב את העונה בליגה שלה, ועדיין נותרו לנו דברים להשתפר בהם. למסי יש רגל שמאל מרשימ, אני מקווה שזה יישאר כך ושהוא ימשיך להבקיע המון בעיטות חופשיות".

עוד בנושא:

ליגת האלופות: 2:3 לליברפול על פ.ס.ז', שלושער גדול למסי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאמן ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
כל החלטה - בינגו. קלופ/GettyImages

אלא שעם כל הכבוד למסי, המשחק של הערב הגיע מאנפילד. לראשונה מאז 1961/62, ניצחה ליברפול את ששת משחקיה הרשמיים הראשונים בכל המסגרות, לאחר שגברה על פריס סן ז'רמן 2:3 בתום ערב נהדר של כדורגל.

סיפור המשחק היתה ההחלטה של יורגן קלופ לפתוח עם דניאל סטארידג' על חשבון רוברטו פירמינו, החלטה שהשתלמה לו בהחלט - הראשון כבש את השער הראשון במשחק, השני, שלא היה כשיר ב-100 אחוז, את השער האחרון והמכריע, בדקה ה-92. "רוברטו ערך אימון אחד", הסביר קלופ. "כשיש לך אותו בסגל אתה כל הזמן חושב, 'נו, תכניס אותו', אבל היה נחמד לראות כמה טוב דניאל היה, זה סימן טוב. להכניס את פירמינו אחרי 70 דקות זה נשק נחמד מאוד. אמרתי לדניאל לפני המשחק, 'אתה בכושר הכי טוב מאז שאני מכיר אותך, עכשיו תנצל את זה. זה מה שהוא עשה. הוא כבש שער אדיר".

על ההתפתחות של ליברפול מאז שהגיע אמר גרמני: "כעת, כשאנחנו פוגשים את פריס סן ז'רמן, כבר לא חושבים שאין לנו סיכוי. לפני שנה, שנתיים ושלוש אנשים לא חשבו שנגיע לכאן. זה טוב, וזה בזכות השנה שהיתה לנו אשתקד, פתיחת העונה הנוכחית, השחקנים שיש לנו והכדורגל שאנחנו משחקים".

מנגד, חברו של קלופ תומאס טוכל היה מאוכזב מאוד: "לא הגיע לנו להפסיד. שיחקנו נהדר, ולליברפול בכלל לא הגיע להוביל 0:2. לא הפסקנו להאמין. 3:2 זו לא תוצאה הגיונית או צודקת. זה קשה מאוד".

הקפטן טיאגו סילבה הודה: "היינו בצרות במחצית הראשונה, אבל הראינו אופי וחזרנו. אני מרוצה מהיכולת. כולנו צריכים לשים יותר לב, כי נענשנו. היו לנו הזדמנויות למצוא את אמבפה, קבאני וניימאר מקדימה. ניימאר ניסה לעזור לנו, הוא עשה מה שהמאמן ביקש. אנשים ינסו למצוא שערים לעזאזל, אבל כולנו אשמים".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: 2:3 דרמטי לליברפול על פ.ס.ז', שלושער למסי ב-0:4 של ברצלונה

לכתבה המלאה
שחקני אינטר חוגגים עם מתיאס וסינו. AP
הביטחון בשמים. וסינו ואינטר/AP

אינטר שבה לליגת האלופות בסטייל, עם 1:2 דרמטי על טוטנהאם בזכות שער ניצחון של מתיאס וסינו בדקה ה-92. מאורו איקרדי, שכבש את שער השוויון עם בעיטה נפלאה מהאוויר, התמוגג: "אנחנו קבוצה חזקה יכולה להתמודד מול כל קבוצה. חיכינו למשחק הזה שלושה חודשים וזה ייתן לנו הרבה כוח לקראת הליגה. נצטרך להישאר רגועים, לקחת את הדברים הטובים ולהמשיך הלאה".

מנגד, מאוריסיו פוצ'טינו ניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם התקשורת הבריטית. "אתם לא מכבדים את השחקנים שלנו", אמר לעיתונאי שראיין אותו עם תום המשחק. "השחקנים שלנו היו טובים יותר מהיריבה. אתם חייבים לכבד את ההחלטות שלי לגבי הרכבים, כי אני המאמן. זה כואב מאוד לשמוע איך אנשים שופטים אותנו. זו תוצאה אכזרית, הגיע לנו הרבה יותר, זו היתה ההופעה הכי טובה שלנו מאז פתיחת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully