וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "במשחק נגד בני סכנין אשב עם בני בן ה-6 ביציע"

בית"ר ירושלים ובני סכנין הכריזו על חזרת קהל החוץ בטקס בבית הנשיא. חוגג: "רכשתי את המועדון בעיקר בגלל ההזדמנות לבצע שינוי חברתי". אבו יונס: "צריך לזכור שמדובר רק בספורט"

אבו יונס עם משה חוגג. דני מרון
חיבוקים בבית הנשיא. אבו יונס ומשה חוגג/דני מרון

מנהלת ליגות הכדורגל, בית"ר ירושלים ובני סכנין קיימו היום (חמישי) אירוע הכרזה על חזרת קהלי החוץ למשחקים ביניהן, במעמד נשיא המדינה, ראובן ריבלין. האירוע התקיים בבית הנשיא כחלק ממיזם "מגן הכבוד - תקווה ישראלית" - תכנית אותה מוביל נשיא המדינה לביסוס השותפות בין המגזרים שמרכיבים את החברה הישראלית.

אחרי כשנתיים בהן הוחלט לא לאפשר לאוהדים של בית"ר ירושלים ובני סכנין להגיע למשחקי חוץ בין הקבוצות, לפני כשבועיים נפגשו ראשי המועדונים והוחלט על חזרת קהל החוץ. המשמעות היא שאוהדי סכנין יוכלו להגיע כבר למשחק ביום שני הקרוב בטדי.

עוד בנושא:

סיכום חלון ההעברות: בית"ר ירושלים עם 13 החתמות
הברירה הטבעית: מה עומד מאחורי החיבור בין בית"ר לבאר שבע

נשיא המדינה ראובן ריבלין מחבק את אלי אוחנה, בית"ר ירושלים. דני מרון
הנשיא ריבלין עם אלי אוחנה/דני מרון

הבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג, אמר: "כשקיבלתי את ההחלטה לרכוש את בית"ר ירושלים, הדבר שעמד לנגד עיני היה גם הכדורגל, אבל בעיקר היכולת לעשות שינוי חברתי. במועדון כל כך מפואר הבנתי שיש לי הזדמנות אמיתית. המשפט 'ואהבת לרעך כמוך' הוא שנטע בי תקווה שאפשר לעשות שינוי אמיתי. בעוד שעל על המגרש התוצאות שלנו בינתיים לא מספיק טובות, ביציעים אנחנו מנצחים בכל המשחקים. המשחק הזה חשוב כי הוא יסמל את הדרך החדשה של בית"ר ירושלים. אני מתכוון לשבת במשחק הזה עם הקהל, יחד עם בני בן ה-6. אני מקווה שכמו שהייתי עם אבי במשחקי כדורגל, נהפוך את טדי למקום בו אבות וילדים יכולים להגיע וליהנות".

יו"ר בני סכנין, אבו יונס: "אני שמח מאוד שעלה הרעיון להחזיר את קהל החוץ. כולם התגייסו למען הצלחת הנושא הזה, גם הנשיא נרתם. כולם רוצים לנצח, אבל המטרה יותר חשובה. נחדיר לקהל שבסופו של דבר זה כדורגל ולא מעבר לזה. הדעות הפוליטיות לא משנות, בכדורגל צריך לקבל הפסד כמו ניצחון ולהמשיך הלאה. הדברים האלו חשובים לא רק במשחקים בין סכנין לבית"ר, אלא בכל המשחקים".

הנשיא ראובן ריבלין אמר: "אין מועדון בלי אוהדים, האוהדים והאוהדות הם הרוח של השחקנים. לכן ההחלטה המשותפת שקיבלתם, בית"ר ירושלים ובני סכנין בשנת 2016, לפיה המשחקים יתקיימו ללא הקהל של הקבוצה האורחת, הייתה החלטה בעלת משמעות מרחיקת לכת. נפל דבר בכדורגל הישראלי. זו הייתה החלטה הכרחית לתחושתכם והיא התקבלה מתוך דאגה אמיתית לביטחונם של האוהדים ושל השחקנים. הפנייה המשותפת שלכם למינהלת הליגות, חוגג ואבו-יונס, במטרה לאפשר לקהלי הקבוצות לשוב למשחקים כקהלים אורחים, הייתה פנייה חשובה מאין כמותה. היא חשובה מפני שהיא מחזירה את הרוח ואת הערכים של המשחק חזרה אל המגרש".

עוד באותו נושא

רשמית: אוהדי החוץ חוזרים למשחקים בין בית"ר ירושלים לבני סכנין

לכתבה המלאה
יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, עם הבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג. דני מרון
משה חוגג וארז כלפון/דני מרון
נשיא המדינה ראובן ריבלין לצד משה חוגג, אלי אוחנה, בית"ר ירושלים, מוחמד אבו יונס, בני סכנין. דני מרון
יוצאים לדרך חדשה/דני מרון

אחרי הטקס, נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמני שתי הקבוצות והקפטנים.

גיא לוזון אמר: "היוזמה לאשר קהל חוץ היא מבורכת. אנחנו מרגישים שהאוהדים שלנו עוברים שינוי, גם כשאכזבנו אותם הם תמכו בנו. נעשה הכל כדי לשחק כדורגל חיובי. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו וזה מה שחשוב".

בני בן זקן: "הייתה לי זכות להיות חלק ממועדון גדול, היום אני בסכנין שגם היא קבוצה גדולה. טדי מקום מיוחד עם אנרגיות מיוחדות. קשה לנצח שם. ההחלטה להחזיר את אוהדי החוץ היא חשובה ואני מאמין שהשינוי האמיתי מתחיל באנשים שמסביב".

חאלד חלאיילה אמר: "אנחנו מחכים למשחקים כאלו ואני מברך על ההחלטה. אני לא יודע איך נתקבל בטדי, אבל אני סומך על כולם שירגיעו את העניינים. נבוא לשחק כדורגל והקבוצה הטובה תנצח. עדיין לא ניצחנו העונה, אבל אין אצלנו לחץ, אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה".

מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין עם משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים. דני מרון
חתני השמחה. חוגג ואבו יונס/דני מרון
מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון עם שחקן הקבוצה עידן ורד. דני מרון
עידן ורד וגיא לוזון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully