וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ ינחת בישראל וייפגש עם פלקושצ'נקו ושטקוס

20.9.2018 / 8:30

במועדון מנסים לסכם עם הקשר לארבע שנים לפני הגעת הבעלים באמצע החודש הבא. השוער דורש שדרוג גבוה יותר ממה שהוצע לו. פלקושצ'נקו מנסה להפחית ממחירו. פפאזוגלו דרש הבהרות

צילום ועריכה: קובי אליהו

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, יגיע באמצע החודש הבא לישראל וייפגש עם מקסים פלקושצ'נקו וארנסטס שטקוס. הבעלים היה אמור לנחות תחילה בישראל בסוף החודש. בהפועל חיפה מנסים לסגור סופית את העסקה עם הקשר, כשהפער היחיד שמונע חתימה כרגע הוא סעיף השחרור שהאדומים רוצים להעמיד על שלושה מיליון שקל, בדומה לסעיף בחוזה של הליטאי. המטרה היא לסכם את העסקה בעל פה ושכץ יחתום עליה כשיגיע לארץ. לגבי שטקוס, לו הוצע חוזה לשלוש שנים המוערך בכ-200 אלף דולר. כרגע השחקן, שבסביבתו אישרו כי בית"ר ירושלים פנתה אליו בשבועות האחרונים, דורש העלאה גבוהה יותר בשכרו.

תנאסיס פפאזוגלו שלא עזב בסופו של דבר לבני יהודה ונשאר בקבוצה יצטרך להוכיח את עצמו לפני שיחזור להרכב. הגעת בן אז'ובל והיכולת של אלי אלבז דחקה אותו הצדה ושחקנים בקבוצה סיפרו כי הוא מאוכזב ממעמדו ודרש הבהרות ביום האחרון של ההעברות, לאחר ששמע כי הזהובים התעניינו בו. במועדון טוענים כי ההחלטה לגביו תהיה מקצועית והעובדה ששקלו לשחררו אינה מעידה על כך שהוחלט שימשיך על הספסל עד ינואר.

עוד בנושא:

סבע: "מחכה להרעיד את המדינה". מיגל ויטור יצא מהקפאה
מכבי חיפה מאוכזבת מהתנהלותו של אופיר מזרחי
מכבי תל אביב מאמינה בסגל: "לא היה מקום לעשות שינויים"

שחקן הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו בועט. יוסי ציפקיס
דורש שסעיף השחרור יהיה נמוך מ-3 מיליון שקל. פלקושצ'נקו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully