וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ממשיכה להאמין בסגל: "לא היה מקום לעשות שינויים"

18.9.2018 / 9:04

הצהובים נמנעו מהחתמות בסיום החלון אחרי שלא נמצאה קבוצה לשוינפלד, ולא חוששים מההתחזקות של באר שבע: "יש כאן חיבור טוב מאוד". ההשראה של מנספורד: מנצ'סטר יונייטד של פרגוסון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מי שהסתובב לאחרונה ליד בן מנספורד, יכול היה לשמוע אותו מדבר על מנצ'סטר יונייטד. לא זו הנוכחית של ז'וזה מוריניו, אלא מנצ'סטר יונייטד של הימים הגדולים עם אלכס פרגוסון. זו שנשענה על שחקני הבית ריאן גיגס, דייויד בקהאם, פול סקולס, ניקי באט והאחים גארי ופיל נוויל. זה המודל עליו מדבר המנכ"ל הבריטי של מכבי תל אביב ובכך הוא הדביק אחרים בקרית שלום. במכבי תל אביב מרגישים היום שיש להם כוח שלא היה בעבר אצל ג'ורדי קרויף. כוח של שחקנים שגדלו במועדון עם הרבה זיקה למדי הקבוצה ועל זה הם לא רוצים לוותר.

עד הרגע האחרון היה נדמה אתמול שמכבי תל אביב תישבר ותצרף חלוץ נוסף. על הפרק היתה אפשרות לחלוץ זר וגם שמו של בן שהר היה באוויר. אלא שמתחילת השבוע החליטו במכבי תל אביב שחלוץ יצורף רק אם ארון שוינפלד יעזוב. "לא היה מקום לצרף עוד חלוץ כשאיתי שכטר בכושר כזה טוב וכשהמאמן מאוד אוהב את שוינפלד", אמרו אמש במכבי תל אביב. שוינפלד לא מרבה להבקיע, אבל ולאדן איביץ' מאוד אוהב את המחויבות שלו, המשחק הקבוצתי, הסיוע למשחק ההגנה ובעיקר את העובדה שגם אם הוא לא מקבל דקת משחק, הוא מגיע למחרת לאימון בלי לעשות פרצופים. איביץ' הבהיר בשיחות סגורות עם ראשי המועדון כי יסכים לוותר על שוינפלד רק אם יקבל חלוץ טוב ממנו דוגמת שהר או אחד מחו"ל.

עוד בנושא

חלון ההעברות נסגר: מכבי נתניה התחדשה, בן שהר נשאר בהפועל באר שבע
סיכום החלון: הפועל באר שבע הוציאה מעל 4 מיליון יורו, בית"ר עם 13 החתמות
האסלביינק: "מכבי תל אביב ניסתה להחתים אותי אחרי שסגרתי בבאר שבע"

בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שואב השראה ממקומות גדולים ורחוקים. מנספורד/יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב בדקו בתחילת השבוע את האפשרות להשאיל את שוינפלד לבית"ר ירושלים, אך הבית"רים לא התלהבו. גם אפשרות לעסקה במסגרת שוינפלד יעבור להפועל באר שבע ומכבי תל אביב תקלוט את שהר, נבדקה ולא התרוממה. ברגע שמכבי תל אביב ראתה שהיא לא משחררת את שוינפלד, הוחלט לדחות את הצירוף של שחקן קדמי נוסף.

מבין כל השחקנים שלא זוכים לדקות משחק באופן קבוע נפרדה מכבי תל אביב בהשאלה רק מאליאל פרץ. מתן חוזז הציב רק את הפועל חיפה כאופציה ולא רצה לעבור לקבוצה אחרת והיו רבות שרצו אותו. במכבי תל אביב מאמינים מאוד בסגל שלהם. כשהעלו במכבי תל אביב בשבועות האחרונים את שאלת צירוף שוער שני מנוסה יותר לפרדראג ראיקוביץ', מנספורד היה גם זה שטען שיש לקבוצה את חביב אוחיון ושכמו דן גלזר או שחר פיבן שהשתלבו מצוין, גם הוא יעמוד במשימה אם יצטרך להחליף את הסרבי.

"יש כאן כרגע חיבור מאוד טוב", הדגישו אמש במכבי תל אביב. "יש שחקנים טובים שנהנים לשחק יחד ולא היה מקום לעשות שינויים. את המשחק האחרון ניצחנו כשרק זר אחד, ראיקוביץ', פותח בהרכב, מה שמלמד על חוזק הסגל הישראלי. נכון שבאר שבע צירפה שחקנים, אבל אנחנו מאמינים מאוד במה שיש לנו היום בסגל ועוד נמשיך להזרים שחקני בית טובים בהמשך".

עוד באותו נושא

נייג'ל האסלביינק: "מכבי תל אביב ניסתה להחתים אותי אחרי שסגרתי בבאר שבע"

לכתבה המלאה
ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב מול רוג'ר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
איביץ' הסכים לוותר עליו רק לטובת שחקן שבבירור עולה עליו. שוינפלד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully