וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייג'ל האסלביינק: "מכבי תל אביב ניסתה להחתים אותי אחרי שסגרתי בבאר שבע"

החלוץ סיפר בראיון בהולנד: "מכבי תל אביב פנתה בדקה ה-90, אבל כבר נתתי את המילה שלי לבאר שבע. מחמיא לי ששילמו עליי 1.7 מיליון יורו, רציתי להתקדם. אין לי מילה רעה לומר על קרית שמונה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נייג'ל האסלביינק הפך בשבוע שעבר לשחקן הפועל באר שבע וכבר הספיק לערוך הופעת בכורה במדי האלופה מול מ.ס אשדוד, אולם מתברר שעוד לפני החתימה התרחשה דרמה לא קטנה. החלוץ ההולנדי חשף בראיון שפורסם הבוקר (שני) במולדתו שרגע לפני החתימה בבאר שבע מכבי תל אביב פנתה וניסתה לבצע מחטף.

"יכולתי לחתום במכבי תל אביב בדקה ה-90. בזמן שכבר הייתי קרוב מאוד לבאר שבע, מכבי הגיעה עם הצעה חדשה. אבל כבר נתתי את מילה שלי לבאר שבע והרגשתי מחויב לעמוד בה", סיפר האסלביינק בראיון ל"ווטבולזון".

עוד בנושא

אמש: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה
אחרי ההפסד לאשדוד: שחקני באר שבע נגד ז'וליאן סטו
בכר הבטיח אחרי ההפסד: "נסביר הכל במסיבת עיתונאים"

נייג'ל האסלביינק, הפועל באר שבע. מתוך האתר הרשמי של הפועל באר שבע, צילום מסך
החתימה בבאר שבע לוותה בדרמה מאחורי הקלעים. האסלביינק עם אסי רחמים/צילום מסך, מתוך האתר הרשמי של הפועל באר שבע

כמו כן, חשף האסלביינק את פרטי העסקה המדויקים בין באר שבע לעירוני קרית שמונה, ממנה נרכש. "בהתחלה הבעלים של קרית שמונה דרש סכום גבוה מאוד, בין שלושה לארבעה מיליון יורו, אבל אלו היו סכומים עצומים ביחס לכל קבוצה ישראלית. בסופו של דבר נמכרתי תמורת 1.7 מיליון יורו, ומחמיא לי שבאר שבע הסכימה לרכוש אותי בסכום כזה, כי זה הסכום הגבוה ביותר ששולם אי פעם על ידי הקבוצה".

האסלביינק סיפר על הפועל באר שבע ש"זה מועדון שהצליח באירופה בשנים האחרונות, למרות שהעונה הוא הודח מוקדם. חבל שלא אשחק באירופה, אבל זה לא השפיע על ההחלטה שלי. באר שבע היא עדיין האלופה, עדיין קבוצה טובה מאוד". המטרות האישיות שלי לעונה הקרובה. "לשפר את המספרים ולזכות בכמה שיותר תארים. זה מה שאני רוצה".

כמו כן, האסלביינק אמר ש"לא חיפשתי קבוצה חדשה, כי נהניתי בקרית שמונה. גם זה מועדון נחמד, והיה לי שם הכל, נתנו לי כל מה שאני צריך ואין לי מילה רעה להגיד עליהם. אבל בסופול של דבר בתור ספורטאי אתה תמיד שואף להתקדם, וזה הפך את הבחירה שלי לעבור לבאר שבע לקלה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully