וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע ביקרו את סטו. בן תורג'מן במשא ומתן

16.9.2018 / 7:42

הצרפתי אכזב כמגן השמאלי מול אשדוד וצפוי לאבד את מקומו בהרכב, בקבוצה מתוסכלים מהתפקוד בהגנה, אך בטוחים ש"החמצות כאלה קורות פעם בעונה". המגן עשוי לחזור מבני יהודה כדי לגבות את קורהוט, נבדקה אפשרות להעביר את שהר למכבי חיפה

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. סטו סופג ביקורות, השחקנים דווקא אופטימיים: "דבר כזה קורה פעם בעונה"

"לא הולך לנו כלום בינתיים", אמר אמש (שבת) אחד משחקני הפועל באר שבע, ותמצת את התחושות של כולם בקבוצה - מהבעלים, דרך המאמן ועד אחרון השחקנים. האלופה הפסידה 1:0 למ.ס אשדוד בחוץ, נותרה ללא ניצחון העונה ורושמת כעת את פתיחת העונה הגרועה ביותר בעידן ברק בכר. "אנחנו חייבים לדעת לנצח או אפילו להוציא נקודה ממשחקים כאלה, גם בשיניים. רק ככה נחזיר לעצמנו את הביטחון", הוסיף השחקן.

לצוות המקצועי לא היו טענות רבות כלפי השחקנים, אבל החלק ההגנתי עדיין לא חסין אש. "משחק ההגנה שלנו לא מסודר. יש המון חוסר ריכוז ובלבול, ולא מדובר רק ברביעייה האחורית אלא בכל הקבוצה", אמר אמש גורם בקבוצה. ז'וליאן סטו שסופסל לא מעט לאחרונה פתח בעמדת המגן השמאלי הזרה לו, הציג יכולת חלשה, ספג ביקורות מחבריו לקבוצה ונראה שכבר במשחק הבא מיהאי קורהוט יתפוס את מקומו בהרכב.

למרות האכזבה מההפסד, בקבוצה ציינו שסבלו מחוסר מזל. גם ברק בכר נשמע אומר במהלך המשחק שהוא לא זוכר כזו כמות של החמצות. "אי אפשר להחמיץ כל כך הרבה במשחק אחד. זה קורה אולי פעם בעונה", קבע אחד השחקנים הבכירים, "עשינו הרבה דברים טובים, אבל הכדור פשוט לא נכנס".

עוד בנושא

האלופה עדיין ללא ניצחון: הפועל באר שבע הפסידה 1:0 למ.ס אשדוד
בכר: "השבוע נקיים מסיבת עיתונאים ונסביר את כל השינויים שעשינו"
ניסינו לעשות סדר בבלגן בהפועל באר שבע, וגם אנחנו קיבלנו כאב ראש
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ז'וליאן סטו שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הניסוי כשל. ז'וליאן סטו/קובי אליהו

2. גם מכבי חיפה שוקלת להחתים את שהר. משא ומתן עם בן תורג'מן

וכמו תמיד בבאר שבע, השחקנים שלא התלבשו מייצרים כותרות. אמש היה זה בן שהר, שעתידו בקבוצה יוכרע בקרוב. החלוץ מבין את הרמזים מהקבוצה, אך יעזוב רק לקבוצה שירצה לשחק בה, ובתנאי ששכרו לא ייפגע. מכבי תל אביב הביעה עניין, אבל גם מכבי חיפה כבר בדקה אפשרות לצרפו. אם אחת מהשתיים לא תעשה מהלך בזק ב-24 השעות הקרובות, שהר יישאר בבאר שבע ובצוות המקצועי הבהירו שהוא יקבל קרדיט בהמשך העונה.

גם גיא מלמד לא היה בסגל, במקרה שלו היעד ברור: הוא אמור לעבור למכבי נתניה, כחלק מעסקת דיא סבע. בין הצדדים נותרו פרטים קטנים, והשחקן יעבור בדיקות רפואיות בבית החולים סורוקה לקראת מעבר.

סבע רצה להכניס בחוזהו סעיף עם תג מחיר לשחרור לחו"ל, אולם אלונה ברקת הבהירה שלא הכניסה סעיף כזה לאף אחד מהשחקנים, והחלוץ ויתר.

גם דור אלו עשוי לעזוב. המגן מסרב לעבור בהשאלה ומוכן לשחק רק בקבוצה שתרכוש את כרטיסו. בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה מעוניינות בו, והמגעים יימשכו גם היום.

בנוסף לסבע, בקבוצה רוצים לצרף גם את בן תורג'מן. המגן ששיחק בבאר שבע כבר נמצא במגעים עם האלופה ואם העניין יסתדר מול בני יהודה, המגן ישוב ויתחרה עם קורהוט על מקום בהרכב.

עוד באותו נושא

וואלה, אני כבר לא זוכר מה עשיתם בקיץ האחרון: רצף המהלכים של באר שבע

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, בן שהר. קובי אליהו
יקבל צ'אנס מחודש? בן שהר/קובי אליהו

3. באר שבע ממתינה לתוצאות: עד כמה חמורות הפציעות?

נוסף על פתיחת העונה המאכזבת והזעזוע בסגל, בקבוצה מודאגים גם ממצבת הפצועים המתארכת. אמש נכנסו לרשימת הפצועים גם עדן בן בסט ומתן אוחיון, אחרי שהרגישו מתיחות בשריר. השניים יעברו צילום כדי לברר את חומרת הפציעה. בבאר שבע מקווים מאוד שלא מדובר בפציעה קשה שתשבית את השחקנים לטווח ארוך. מנגד, במועדון שמחו מכך שחאתם עבד אלחמיד חזר מפציעה ארוכה ונכנס טוב למשחק בתור מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully