וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "השבוע נקיים מסיבת עיתונאים ונסביר את כל השינויים שעשינו"

מאמן הפועל באר הבטיח תשובות בימים הקרובים בנוגע לטלטלה שעברה על המועדון. על המשחק אמר: "יש מגמה חיובית, החמצנו החמצות שכבר הרבה זמן לא ראיתי". מליקסון: "אם נמשיך ככה, יהיה בסדר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

זה כבר משבר של ממש. אם מישהו חשב שפגרת הנבחרות או הבאתם של נייג'ל האסלביינק ואריק סאבו תסייע להפועל באר שבע באופן מיידי, הוא שגה בגדול. האלופה הפסידה הערב (שבת) 1:0 באשדוד, ובכך רשמה את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז שברק בכר הצטרף למועדון: שלושה מחזורי ליגה, שתי תוצאות תיקו, הפסד אחד ואפס ניצחונות. דיא סבע ככל הנראה יצטרף עד סגירת חלון ההעברות, אך כרגע, נראה שהבעיות של הקבוצה מבירת הנגב גדולות הרבה יותר משחקן כזה או אחר.

בסיום המשחק המשיכו אוהדי הפועל באר שבע לעודד את השחקנים. ברק בכר הלך להודות להם, ובראיון לאחר שריקת הסיום אמר: "תמיד מתסכל להפסיד, אבל בניגוד למשחקים האחרונים היום הגענו למצבים והחמצנו החמצות שהרבה זמן לא ראיתי. אני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק הזה, יש אנרגיה חדשה למרות התוצאות הלא טובות. מה שהיה חסר זה להבקיע. היו לנו המון החמצות ממטר. אם היינו כובשים, אני מניח שגם היינו מנצחים. בצפיפות ובמגרש לא קל הגענו להמון מצבים וזה מעודד. ננסה לשפר את הדיוק בחלק ההתקפי ולתת ביטחון לשחקנים. הכיוון חיובי למרות ההפסד".

בכר התייחס לשינויים הרבים שעברה הקבוצה ולשאלה מדוע בן שהר נותר מחוץ לסגל ואמר: "כל ההחלטות שאנחנו לוקחים הן מקצועיות, חן וניב נכנסנו היום מהספסל ועשו דברים טובים. הבעיה שלנו הייתה ניצול מצבים. אנחנו נקיים מסיבת עיתונאים במהלך השבוע ונדבר על כל השינויים, אנחנו נבהיר את כל מה שקרה ואת כל מה שעברנו. אני כן רואה מגמה חיובית".

מאור מליקסון הוסיף: "אני חושב ששיחקנו מצוין היום והיה חסרה הרגל המסיימת, המהלך האחרון הנכון. אני לא חושב שחסר ביטחון, כולם רוצים לכבוש והיו לנו שבע או שמונה הזדמנויות. אם נמשיך ביכולת הזו, יהיה בסדר. אנחנו מנסים לא להתעסק בשינויים הרבים, זה חלק מהמקצוע שלנו. כבר היום ראו רוח שונה ואני מאמין שהתוצאות עוד יגיעו. אני חושב שהכול היה מושלם היום חוץ מהכדור ברשת. אני רוצה להודות גם לאוהדים שעמדו ומחאו לנו כפיים בסיום כי הם יודעים כמה רצינו וניסינו".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הכל יתבהר בקרוב. בכר/קובי אליהו

מנגד, המאמן המנצח בובי מילבסקי, שהורחק כדקה לפני הסיום לאחר שבא בטענות לשיפוט, סיכם: "קודם כל, אני רוצה לברך את השחקנים שלי כי כולם נתנו 100% ויותר. כל הכבוד ואנחנו כבר מסתכלים קדימה. כשהתחלנו בהכנות אמרתי שהמטרה שלנו היא הליגה. היו לנו דברים פחות טובים בהכנה ובגביע הטוטו, אבל לא איבדנו ריכוז כי ידענו שמה שחשוב זו הליגה. אחרי שלושה משחקים יש לנו שש נקודות ואנחנו צריכים לשכוח את המשחק הזה ממחר ולהתכונן כבר למשחק הבא. מחכה לנו עונה קשה ונעשה הכול כדי לעשות עונה טובה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע הפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון. קובי אליהו
תסכול רב. מליקסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully