וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאוכזבת מהתנהלותו של אופיר מזרחי, בן שהר עשוי להגיע בינואר

18.9.2018 / 10:10

החלוץ לא שותף במשחק אימון והתבקש להתאמן בצד. גורם על שהר: "רק הוצע לנו, בינואר תהיה חשיבה מחודשת לגביו". רוטן לשחקנים: "משחק כמו מול בני יהודה צריך לנצח". חבשי נבדק ונמצא כשיר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בתחילת הקיץ הבטיח מו אלאך כי חלון ההעברות הנוכחי יעצור את המהפכות שמכבי חיפה נוהגת לעשות בכל קיץ, ובכוונתו להחתים חמישה שחקנים לכל היותר. אתמול (שני) ננעל חלון ההעברות עם ארבעה שחקני רכש חדשים (חיימוב, מאנג'ק, סומא, קראמר) ובמועדון סיפרו כי לא חשבו לצרף ביממה האחרונה שחקן נוסף. "אלאך עמד במה שהבטיח. המדיניות שלו היא כמה שפחות שחקני רכש וכמה שיותר שחקני בית העונה". בן שהר הוצע למועדון רגע לפני סיום החלון, אך במועדון דחו פרסומים על מגעים מתקדמים עם החלוץ או על עסקאות אחרות. "שהר הוצע, אבל לרגע לא היה קרוב לסיכום. לא היה הרבה זמן עד סיום החלון. אלאך החליט לא להחתים אותו ובזה זה נגמר. בינואר תהיה חשיבה מחודשת לגביו", אישר גורם במועדון.

עוד בנושא
יואב כץ: "יהיה מאבק מעניין בין אז'ובל לאלבז. המטרה? אירופה"
מכבי תל אביב ממשיכה להאמין בסגל: "לא היה מקום לעשות שינויים"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מו אלאך, המנהל הטכני של מכבי חיפה. שלומי גבאי
עמד במילתו. מו אלאך/שלומי גבאי

אתמול ערכו השחקנים שנטלו חלק במשחק מול בני יהודה אימון קל, ומאוחר יותר הביסו המחליפים את עירוני טבריה במשחק אימון. אופיר מזרחי לא שותף במשחק הזה והתבקש לערוך אימון אישי בצדי המגרש, זאת משום שלא התאמן עם הקבוצה יום קודם לכן ולא נכלל בסגל. במועדון יש אכזבה רבה מהתנהלותו ושם אומרים כי הוא "יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לחזור לסגל". כזכור, לאחר המשחק מול מ.ס. אשדוד הביע החלוץ תסכול משום שנכנס כמחליף לקראת שריקת הסיום, ובדרכו לחדר ההלבשה לא לחץ את ידו של רוב מאס. בחיפה טוענים כי סוכניו לא הביאו אף הצעה רצינית לגביו, מה גם שמו אלאך סירב להשאיל אותו. מזרחי עצמו לחץ כדי לשחק בקריית שמונה, אבל איזי שרצקי החליט להחתים שחקן זר במקומו ומזרחי הבין שלא יוכל לעזוב את חיפה עד ינואר. כעת, השחקן מצפה לקבל יותר דקות בקבוצה ואם זה לא יקרה, הוא יבקש לעזוב לקראת החלון הבא.

הבלם עאיד חבשי נבדק ולא נמצא ממצא חריג. הוא יהיה כשיר למשחק מול מכבי פתח תקוה. פרד רוטן כינס אתמול את השחקנים ואמר להם: "משחק כמו אתמול צריך לנצח. אתם צריכים להיות יותר מרוכזים. צריך לנצח את המשחק הבא בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully