וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "יהיה מאבק מעניין בין אז'ובל לאלבז. המטרה? אירופה"

18.9.2018 / 8:17

הבעלים ביקר את ההגנה אך מרוצה מכמות הכובשים: "בעונה שעברה הסתמכנו על שני שחקנים", טענות קשות נגד פפיר: "שערוריה, שיעשה חשבון נפש", גורם על שוקרני: "ההחלטה לגביו תהיה מקצועית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל חיפה סיימו את חלון ההעברות זמן רב לפני שאר הקבוצות בליגה. אתמול (שני) פנתה הקבוצה של יואב כץ שוב למתן חוזז, אבל עוד בשעות הצהריים החליטה לוותר עליו לאחר שהבינה שרועי שוקרני לא יעבור לבני יהודה בשל פערים כספיים, וכץ התנה את החתמת חוזז בשחרורו של שוקרני. למרות ההחתמות הרבות בקיץ הזה, השחקנים מבינים שיהיה קשה לשחזר את ההישג המצוין מהעונה שעברה, בה זכו חניכיו של ניר קלינגר בגביע המדינה ודיברו חזק בצמרת. אתמול, אחרי התיקו מול בית"ר ירושלים, במועדון באו בטענות לארז פפיר בטענה שהשיפוט שלו מנע מהם לנצח את המשחק בדקה האחרונה ("שערורייה, שיעשה חשבון נפש", אמרו), אחרי שלא שרק לפנדל.

עוד בנושא
קלינגר תקף את פפיר: "הוא הכריע את המשחק, לא מבין את השיבוץ"
בית"ר ירושלים: פלג יסופסל, שחקני התקפה יגיעו להתרשמות
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

אלי אלבז שחקן הפועל חיפה לפני טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
צפוי להיאבק על מקום בהרכב. אלי אלבז/ברני ארדוב

לבעלים יואב כץ היה מה לומר על ההגנה שלו והוא מתח ביקורת בסיום. "השתפרנו מבחינה התקפית אבל ההגנה הייתה שוב חלשה. ההשתפרות בהתקפה היא גדולה יותר מאשר החוסר בהגנה ונותנת לי תקווה. בית"ר קבוצה מלאת כוכבים. בית"ר שיחקו כתלכיד הפעם, בניגוד למשחק האחרון שלהם. מעניין שאצלנו כבר שישה שחקנים כובשים שערים. בעונה שעברה התבססנו על בן בסט ותורג'מן. המאמץ של גנסארי בשער הראשון היה טוב, הוא היה נחוש. לדעתי הגיע לנו פנדל כי שיימן עשה עבירה על גל אראל. יש אור בקצה המנהרה. המטרות שלנו? קודם כל, לפחות פלייאוף עליון, הגעה לאירופה דרך הליגה ואז גביע. באותה נשימה, יחד עם זאת, אני אומר: הרבה קבוצות התחזקו. תראה מה קורה בחדרה, באשדוד. העונה הליגה יותר שוויונית".

עוד באותו נושא

אלונה ברקת: "החלטנו לשנות מדיניות ולדלל את הסגל. בסוף נצא נשכרים"

לכתבה המלאה
רועי שוקרני שחקן הפועל חיפה מול חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נשאר בכרמל בשל אילוצים כספיים. רועי שוקרני/ברני ארדוב

הבעלים התייחס גם לחלון ההעברות והודה כי בני יהודה הייתה קרובה להחתים את תנאסיס פפאזוגלו. "אני חושב שלהביא את אז'ובל היה הדבר הנכון בחלון הזה. יהיה מאבק מאוד קשה בינו לבין אלי אלבז. יש הרבה קשרים, אולי היינו צריכים להתחזק בהתקפה. נעבור את הסיבוב הראשון עד ינואר ואז נראה אם צריך את השדרוג הזה. בעונה שעברה החלפנו את גילי ורמוט בחנן ממן, כי זה היה הדבר הנכון לעשות. פפאזוגלו? בני יהודה רצתה אותו, זה נכון, אבל זה לא הסתדר מבחינה כספית".

רועי שוקרני, שכאמור לא עבר לבני יהודה בגלל פערים כספיים, לא נכלל אתמול בסגל, אך במועדון טוענים כי "ההחלטות לגביו עד תום העונה יהיו מקצועיות בלבד". הישאם כיוואן אמור לקבל שחרור ולהפוך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully