וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מסוט אוזיל: "נוייר, קרוס ומולר תמימים או רמאים"

הסערה סביב שחקן ארסנל מסרבת לדעוך. ארקוט סוגוט סוכנו של הקשר הגרמני-טורקי, עצבני ומאשים: "מולר לא יודע על מה הדיון, נויר מאשים בלי סיבה. למה שאוזיל לא יצטלם עם ארדואן?"

מסוט אוזיל נבחרת גרמניה. GettyImages
עדיין בכותרות. מסוט אוזיל/GettyImages

סיפור מסוט אוזיל ונבחרת גרמניה מסרב לרדת מהכותרות. והפעם, סוכנו של הגרמני ממוצא טורקי, ארקוט סוגוט פתח את הפה ותקף את מנואל נוייר, תומאס מולר וטוני קרוס. "נוייר באופן אישי האשים את מסוט בכך שלבש את החולצה של נבחרת גרמניה ללא גאווה. זה לא מקובל", אמר הסוכן. סוגוט שולח חיצים גם לכיוונו של מולר. "הוא בכלל לא הבין את כל הדיון. וקרוס צריך להסביר למה הוא התכוון כשאמר שהדברים שאוזיל אמר הם שטויות". סוגוט מתייחס לראיון שנתן קרוס לעיתון 'בילד', שם אמר: "הדרך שבה אוזיל פרש הייתה לא בסדר. החלקים במכתב הפרישה שלו שהם נכונים הוסתרו על ידי כמות הרבה יותר גדולה של שטויות. אני חושב שהוא יודע טוב מאוד שלא קיימת גזענות בהתאחדות ובנבחרת".

עוד בנושא
טיאגו סילבה: "לפ.ס.ז' ולליברפול יש ההתקפות הכי טובות בעולם"
די פרנצ'סקו: "אסנסיו עוד יזכה בכדור הזהב"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טוני קרוס, שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
הרגיז את סוגוט. טוני קרוס/רויטרס
מנואל נוייר שוער נבחרת גרמניה. GettyImages
שלל את הטענות של אוזיל. מנואל נוייר/GettyImages

כזכור, תמונה של אוזיל יחד עם אילקאי גונדוגאן בלשכתו של נשיא טורקיה ארדואן, עוררה סערה. בעקבותיה, החליט קשרה של ארסנל לפרוש ממדי הנבחרת כשהסיבה המרכזית לטענתו היא "גזענות וחוסר כבוד". במכתב פרישה שפירסם לאחר המונדיאל האשים אוזיל את התאחדות הכדורגל הגרמנית בגזענות לאור מוצאו הטורקי ואי התמיכה בו. בזמן שבחוגים מסוימים נשמעה תמיכה באוזיל, בחוגים אחרים התעוררה תחושה הפוכה ומי שהביא זאת לידי ביטוי הם כאמור נוייר, קרוס ומולר, חבריו עד לא מזמן לנבחרת.

הסוכן מאשים את ההתאחדות בכך שמסוט אוזיל לא נדחק מהנבחרת, כי אם מהחברה הגרמנית. "ההתאחדות הייתה צריכה לנהוג בחוכמה, להגן עליו ולתמוך בו, כך שלא יידחק ממרכז החברה הגרמנית בשל מוצאו". לגבי התמונה עם ארדואן אמר סוגוט: "מסוט לא עשה שום טעות, זה היה רק עניין של כבוד, להסכים להיפגש עם נשיא טורקיה כשהוא ביקש את זה. הם נפגשו כבר בעבר וזה לא שינה כלום", סיכם הסוכן העצבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully