וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו סילבה: "לפריס סן ז'רמן וליברפול יש את ההתקפות הטובות בעולם"

בלם פ.ס.ז' משוכנע שמפגש הענקיות בליגת האלופות (22:00) "יהיה מופע של כדורגל ספקטקולרי", ומבטיח שקבוצתו תשחק התקפי: "אנחנו מוכנים טקטית, אבל אומרים מראש שהולך להיות שואו"

אדינסון קבאני, ניימאר, קיליאן אמבפה שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
ההתקפה הטובה בעולם? ניימאר, אמבפה וקבאני/רויטרס
שחקני ליברפול מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו חוגגים. רויטרס
או שזו ההתקפה הטובה בעולם? סלאח, פירמינו ומאנה/רויטרס

מצד אחד: מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה. מצד שני: ניימאר, קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני. המשחק בין לברפול לפריס סן ז'רמן הערב (שלישי, 22:00, אין שידור) בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות יהיה מפגש בין שתיים מההתקפות הטובות בכדורגל העולמי. אם תשאלו את טיאגו סילבה, אין ספק - מדובר במפגש בין שתי ההתקפות הטובות ביותר.

"אלו שתי חוליות ההתקפה הטובות ביותר בעולם. לכל אחת מהקבוצות יש שלושה חלוצים שמסכנים את שער בכל זמן נתון ומסוגלים לעשות מהלך בלתי צפוי בשנייה אחת", ניתח הבלם של פריס סן ז'רמן, שיצטרך להתמודד עם השלישייה המובילה של המרסיסיידרס בכוחות עצמו - בהנחה שפירמינו הפצוע יתאושש בזמן ויפתח בהרכב. "נבוא למשחק הזה מוכנים מאוד בצורה טקטית, אבל אני 'מזהיר' מראש - הולך להיות חתיכת שואו".

הבלם הוסיף ש"בסופו של דבר הדברים תלויים בנו. אנחנו צריכים להתרכז אך ורק בעצמנו ולהיות מוכנים ודרוכים עד כמה שאפשר, כי כולנו יודעים שהאוהדים מחכים למופע ספקטקולרי. אני בטוח שזה יהיה מופע של כדורגל אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully