וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די פרנצ'סקו: "אסנסיו עוד יזכה בכדור הזהב". פרס לקח אותו כפרויקט אישי

מאמן רומא שיבח את היהלום של ריאל מדריד לפני המפגש בשלב הבתים של האלופות (רביעי, 22:00, ספורט 5). דיווח: נשיא הבלאנקוס החליט "לעשות הכל" כדי להפוך אותו לפנים של המועדון

שחקן ריאל מדריד מרקו אסנסיו. רויטרס
ימשיך את היכולת הנהדרת מהנבחרת? מרקו אסנסיו/רויטרס

עד כה הנהנה העיקרי מעזיבת כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד הוא גארת' בייל, אבל הוא רחוק מלהיות לבד. שחקן נוסף שאמור לקבל יותר דקות ויותר חופש הוא מרקו אסנסיו, שזוכה ליותר ויותר קרדיט גם במסדרונות ההנהלה. אמש (שני) דווח ב"אל קונפידנסיאל" שפלורנטינו פרס החליט לקחת את הקשר ההתקפי בן ה-22 כפרויקט אישי, ולעשות הכל על מנת להפוך אותו לפנים של הבלאנקוס.

"פרס אומר שוב ושוב למנהלים ולבכירים אחרים בריאל שמרקו אסנסיו הוא היהלום שלו", נכתב בדיווח. "הוא רכש אותו ב-3.5 מיליון יורו ודחה הצעות עליו בסך 150 מיליון. הוא התעקש שלא להחתים שמות גדולים על העמדה שלו כדי לא לאיים על מעמדו ועל התקדמותו. למעשה, הוא פרש עליו חסות".

מסתבר שאסנסיו זוכה להערכה רבה גם מחוץ למדריד. למרות שעדיין לא כבש בליגה הספרדית העונה, הוא הספיק לככב עם שער ושלושה בישולים ב-0:6 הגדול של נבחרת ספרד על קרואטיה בליגת האומות. והחל ממחר (רביעי, 22:00, ספורט 5) הוא רוצה להתחיל את העונה ברגל ימין גם בליגת האלופות במשחק מול רומא. לקראת המשחק, שיבח את אסנסיו מאמן רומא אוזביו די פרנצ'סקו.

"מבין כל השחקנים של ריאל, אותו הכי הייתי רוצה בקבוצה שלי. אני בטוח שיום יבוא והוא יזכה בכדור הזהב", אמר המאמן. "הוא כישרון ענק, יש לו יכולות עם הכדור ובלעדיו, הוא יודע להתאים את עצמו לכל מיני תפקידים, אני מאוד אוהב אותו".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. AP
יעשה הכל כדי לקדם את היהלום. פלורנטינו פרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully