וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן דרבי שחקנה של בולטון נאלץ לפרוש מכדורגל בעקבות תסמונת עצבית

שחקן ההגנה שגדל בשורות המייטי רדס, אובחן כחולה בתסמונת עצבית נדירה, MND, ובלית ברירה תלה את הנעליים באופן מיידי: "רוצה להודות למועדון שהיה לצידי ברגעים הקשים שעברתי"

סוף עצוב לקריירה של סטיבן דרבי. הבלם, שהחל את קריירת הבוגרים שלו בליברפול מועדון נעוריו, אובחן כחולה בתסמונת עצבית-מוטורית נדירה, ונאלץ לפרוש מיידית מכדורגל.

דרבי, בן ה-29 בילה את מרבית הקריירה שלו בצ'מפיונשיפ, בעיקר בשורות ברנדפורד, וכעת התאחד עם מאמנו מאותה תקופה פיל פרקינסון בבולטון. בצעירותו שיחק במדי ליברפול, ואף ערך כמה הופעות בליגה האלופות, מול פ.ס.וו איינדהובן ונגד פיורנטינה. הוא סיפר על התחושות הקשות: "אני רוצה להודות לחבריי לקבוצה, לפיל פרקינסון, וכל הצוות בבולטון שמסייעים לי לעבור תקופה שהיא קשה עבורי ועבור המשפחה שלי. אבקש כעת רק פרטיות, כדי שאוכל להתאים את עצמי למאבק הצפוי לי, כך שגם אוכל לבלות זמן עם הקרובים אליי".

"החדשות האלה שוברות את הלב", אמר פרקינסון, "המחשבות של כולנו בבולטון יחד איתו ועם המשפחה שלו. הוא אדם ומקצוען יוצא דופן. אוהדי בולטון אמנם לא ראו אותו משחק הרבה, משיקולים מקצועיים, אבל תהיו בטוחים שהוא תרם משמעותית להישרדות של הקבוצה בעונה שעברה. סטיבן הוא דוגמה במגרש וצריך ללמוד ממנו איך בכל יום קבע סטנדרטים חדשים לעצמו, בלי לוותר".

עוד בנושא
סארי: "הזאר יכול לכבוש העונה 40 שערים"
מוריניו מכחיש: "פוגבה רוצה לעזוב? הוא מעולם לא אמר לי דבר כזה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully