וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מכחיש: "פוגבה רוצה לעזוב? הוא מעולם לא אמר לי דבר כזה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס למצבו של קשר נבחרת צרפת, וביטל כל אפשרות של עזיבה: "הוא עובד קשה באימונים ונראה כמו שחקן שרוצה להצליח. מה שהוא אומר לעיתונאים? זאת בעיה שלו"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

סוף לשמועות? מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, התייחס לפני המשחק נגד ווטפורד הערב (שבת, 19:30, ספורט 1) לעתידו של קשר נבחרת צרפת, שעל פי דיווחים מנסה למצוא דרך לעזוב את השדים האדומים. "הוא מעולם לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב. הוא עובד קשה באימונים ונראה כמו מי שרוצה מאוד להישאר ולהצליח", אמר הפורטגולי. "אני יכול לדבר רק על המציאות, ולא על מה שאנשים אומרים או כותבים".

כזכור, פוגבה סיפר מוקדם יותר העונה, אחרי הניצחון במחזור הפתיחה על לסטר, שהוא ייקנס אם יגיד את מה שהוא באמת חושב על הסיטואציה הנוכחית שלו במועדון. הצרפתי בן ה-25, שחווה עונה לא קלה בשנה שעברה, היה חלק חשוב מנבחרת צרפת שזכתה במונדיאל האחרון ועל פי הדיווחים, הוא קיווה להמשיך את המומנטום במועדון אחר, עם שאיפות גבוהות יותר משל מנצ'סטר יונייטד, דוגמת ברצלונה.

לפני משחק ליגת האומות נגד גרמניה פוגבה אמר: "עתידי כרגע במנצ'סטר, ואני מרוכז רק בה. אני משחק כאן כרגע, אבל מי יודע מה יקרה בעתיד? הכל יכול לקרות בכדורגל. אנחנו נהיה יותר חכמים בחודשים הבאים". מוריניו הגיב גם לדברים הללו של הצרפתי, ואמר: "מה שהוא אומר לתקשורת זאת בעיה שלו, ולא שלי".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
שבת באנגליה: לוק שואו עשוי לקבל דקות במשחק החוץ של יונייטד
אריק קאנטונה: "גווארדיולה צריך להיות מאמן מנצ'סטר יונייטד, לא מוריניו"

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
סיטואציה לא מובנת. פול פוגבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully