וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה שוב סותם פיות: "אמרו שאני חסר שימוש, עכשיו אני מראה מה היכולות שלי"

כוכב העבר הארגנטינאי שוב מספק כותרות אחרי הופעת בכורה מוצלחת וניצחון כמאמן דוראדוס במקסיקו: "הגעתי לכאן רק כדי לעבוד עם הצוות שלי ולהצליח, זו ההתחלה של מסע ארוך ויפה"

צפו בתקציר:

עלילות דייגו ארמנדו מראדונה נמשכות. שחקן העבר האגדי הודיע לפני קצת פחות משבועיים כי החליט לעזוב את דינמו ברסט הבלארוסית ולעבור לדוראדוס המקסיקנית, שם הוא משמש כמאמן ראשי. אתמול (שני), הקבוצה מהעיר סינלואה ניצחה את קאפאטלרוס 1:4, במה שהיה משחק הבכורה של מראדונה על הקווים. "לא יודע אם נסתמו הרבה פיות", אמר הארגנטינאי בסיום המשחק. "הגעתי לכאן רק כדי לעבוד עם הצוות שלי ולהצליח". האמירות הללו של מראדונה מגיעות בתגובה לדיבורים על כך שהגיע לסינלואה בגלל קרטל הסמים המפורסם שלה.

עוד בנושא
מראדונה הוצג וירה: "מאז שנגמלתי מהסמים אמרו שלא אעשה כלום בחיים"
דייגו מראדונה מונה במפתיע למאמנה החדש של דוראדוס המקסיקנית
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

דייגו מראדונה. רויטרס
עושה חיים במקסיקו. דייגו ארמנדו מראדונה/רויטרס

דוראדוס השיגה במהלך ששת המשחקים האחרונים רק שלוש נקודות והם תולים תקוות גדולות במראדונה, שיושיע אותם. במחצית הראשונה לא הצליחו שחקניו של דייגו למצוא את השער, אך במחצית השנייה הם התפוצצו וסיימו עם ניצחון יפה. "ידעתי שננצח מהרגע שעליתי למגרש האימונים וראיתי את השחקנים מתאמנים עם רעב ורצון לתהילה", הוסיף המאמן הצבעוני.

מראדונה לא היסס להשיב לכל המבקרים שלו: "הרבה אמרו שמראדונה לא יכול לעשות כלום ועכשיו הם רואים מה אני מסוגל. זה רק משחק אחד, יש לנו עוד הרבה גמרים לפנינו וזו רק ההתחלה של חלום ארוך ויפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully