וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה הוצג וירה: "מאז שנגמלתי מהסמים אנשים אמרו שלא אעשה כלום בחיים"

אחרי שמונה למאמנה של דוראדוס המקסיקנית, הארגנטינאי האגדי תקף את מבקריו שרמזו שחתם שם בגלל קרטל הסמים בסינלואה: "כולם נהיו שופטים. הגעתי כדי לעבוד ולתת את הלב שלי"

אימג'בנק GettyImages
דייגו מראדונה. רויטרס
מראדונה במסע"ת/רויטרס

דייגו מראדונה אומנם כבר מזמן לא משחק כדורגל, אבל קריירת האימון המוזרה שלו ובעיקר הפה הגדול שלו ממשיכים לשמור אותו חזק בכותרות. חודשיים אחרי שחתם לשלוש שנים כיו"ר ומנהל ספורטיבי של דינמו ברסט הבלארוסית, דייגו מראדונה המשיך במסע הנדודים שלו כשמונה למאמנה החדש של דוראדוס המקסיקנית, הקבוצה מסינלואה שידועה בעיקר בגלל קרטל הסמים שלה, בראשו עומד "אל צ'אפו", ברון הסמים החזק והמבוקש ביותר בעולם.

אמש (שני) מראדונה הוצג כמאמן החדש של דוראדוס וכהרגלו הוא סיפק את הסחורה במסיבת העיתונאים שנערכה לכבודו. "כולנו שופטים, כמה אנשים מסתובבים שעשו דברים גרועים מאיתנו ולא מגיעים לעיתונים?", כך אמר דייגו בהתייחס לדיבורים על כך שהגיע לדוראדוס בגלל קרטל הסמים שלה. "הגעתי לכאן כדי לעבוד ולתת את הלב", הוסיף דייגו.

עוד בנושא:

דייגו מראדונה מונה במפתיע למאמנה החדש של דוראדוס המקסיקנית
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

דייגו מראדונה. רויטרס
מראדונה מנופף לקהל באימון/רויטרס

מראדונה חשף שהוא קיבל גם הצעות לאמן את נבחרות בוליביה ו-ונצואלה ואמר: "אני עדיין רוצה ללכת על הדשא בכל יום ולכן העדפתי לאמן קבוצה. קיבלתי גם הצעה מעניינת מארגנטינה".

כוכב העבר המשיך לתקוף את המבקרים שלו כשאמר: "מאז שנגמלתי מהסמים לפני 15 שנה, אנשים אמרו שלא אעשה כלום עם החיים שלי. כששתיתי הלכתי צעד אחורה בחיים שלי, אבל הפסקתי עם זה תודות לבנות שלי".

על המטרות במועדון החדש: "לא באנו לפה לחופשה, באנו לעבוד והאנשים שעובדים איתנו יכולים להעיד שאנחנו הולכים לעשות עבודה טובה". על נבחרת מקסיקו, שפתחה את המונדיאל עם ניצחון הירואי מול גרמניה, אמר: "אני רוצה שמקסיקו תשחק משחקים חשובים. שתתמודד עם גרמניה ובלגיה, לא עם אל סלבדור, עם כל הכבוד. ראינו שמקסיקו ניצחה את גרמניה, זו נבחרת ברמה גבוהה מאוד".

דייגו מראדונה. רויטרס
אהבה ממבט ראשון/רויטרס
דייגו מראדונה. רויטרס
והיו גם רגעי מנוחה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully