וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה מונה במפתיע למאמנה החדש של דוראדוס המקסיקנית

כחודשיים אחרי שחתם על חוזה בדינמו ברסט הבלארוסית, כדורגלן העבר האגדי עזב לטובת משרת אימון בקבוצה מהליגה השנייה, המשחקת בסינלואה, שם נמצא קרטל הסמים הגדול בעולם

אימג'בנק GettyImages

חודשיים אחרי שחתם לשלוש שנים כיו"ר ומנהל ספורטיבי של דינמו ברסט הבלארוסית, דייגו מראדונה המשיך במסע הנדודים שלו כשמונה הלילה (חמישי) באופן רשמי למאמנה החדש של דוראדוס המקסיקנית. בימים האחרונים התנהלו מגעים בין הקבוצה מהליגה השנייה לכדורגלן העבר האגדי, שיחזור לעמוד על הקווים ובמקביל ישמש גם כנשיא כבוד של דינמו ברסט.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת האומות: גרמניה וצרפת נפרדו ב-0:0, הצגה של אלפונס אראולה
איסקו: "אין הרבה שינויים תחת לואיס אנריקה, האיסור על פלאפונים הוא טוב"

מראדונה בן ה-57, גדול שחקני ארגנטינה ולדעת רבים גם הכדורגלן הטוב בכל הזמנים, אימן את נבחרתו במונדיאל 2010 ומאז הדריך רק את אל וואסל (מאי 2011 עד יולי 2012) ופוג'אירה (אפריל 2017 עד אפריל 2018) מאיחוד האמירויות. אלוף העולם מ-1986 ינסה להחזיר את דוראדוס לליגה הבכירה, ממנה ירדה ב-2016, אבל קודם כל יצטרך לייצב את מצבה בליגה השנייה, שם היא נמצאת כרגע במקום ה-13 ורק שתי נקודות מעל הקו האדום.

בדוראדוס שיחק פפ גווארדיולה לפני פרישתו, אבל הקבוצה מסינלואה ידועה בעיקר בגלל קרטל הסמים שלה, בראשו עומד "אל צ'אפו", ברון הסמים החזק והמבוקש ביותר בעולם. עכשיו שימו שם את מראדונה, שבעיות הסמים שלו לאורך הקריירה ובסיומה ידועות לכל, ותקבלו מתכון לשלל סיפורים בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully