וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מסכמת חלון: "מזל שלא ניצחנו בסכנין, אחרת לא היה מגיע אף אחד"

האדומים חתמו את עונת ההעברות עם שתי החתמות, קאיו ממכבי חיפה ועמנואל בואטנג. גורמים במועדון טוענים: "הברזילאי הוחתם לשביעות רצונו של קובי רפואה, כדי שיסכים לקבל את הגנאי"

אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב יצאה מחלון ההעברות בתחושות דומות לאלה שיצאה איתן מהמשחק בדוחא מול בני סכנין. אמנם היא הצליחה להחתים בדקה ה-90 שני זרים, אך הם רחוקים ממה שהאדומים חלמו עליו. "אם היינו מנצחים בסכנין, לא היה מגיע אף אחד", אמרו במועדון. "היכולת שהצגנו בסכנין שכנעה את ההנהלה להחתים עוד שחקנים כפי שקובי רפואה דרש. אף אחד לא משלה את עצמו שהם ישדרגו משמעותית את הקבוצה".

חשוב לציין, החתמת קאיו היא לא שליפה מהשרוול או הפתעה מוחלטת. כבר לפני מספר חודשים רצה רפואה את הברזילאי, אך ידע שאין ברשותו תקציב כדי לשלם את שכרו. מעבר לנושא הכספי, רפואה העדיף את ז'אורז'יניו על פני קאיו, אך כשזה הוצע על ידי חיפה שהסכימה להשתתף בעלות שכרו, המאמן האדום קפץ על המציאה ושיכנע את הנהלת הפועל תל אביב להחתימו.

עוד בנושא
מכבי תל אביב ממשיכה להאמין בסגל: "לא היה מקום לעשות שינויים"
דרושים יהלומים חדשים: מכבי נתניה פותחת עידן חדש ומלאה בסימני שאלה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן הפועל תל אביב, קאיו. אתר רשמי
רפואה מאמין בו. קאיו/אתר רשמי

בניגוד לקאיו, החתמתו של עמנואל בואטנג לא הייתה ביוזמתו של המאמן, שאף היה זקוק לשכנועים כדי להחתימו. אפשר לומר, וכך אכן מגדירים את המהלך במחנה האדום, כי קאיו הוחתם לשביעות רצונו של רפואה ובואטנג לשביעות רצון ההנהלה.פרשנות אחרת שניתנה למהלך מצד גורמים במועדון היא שקאיו הוחתם כדי לרכך את רפואה וכך יסכים לקבל גם את בואטנג. במועדון בונים על הגנאי לעתיד, שחתם לחמש שנים.

עוד בעניין קאיו: קובי רפואה לא ממש התייעץ עם עומר דמארי ששיחק עם הברזילאי בעונה שעברה, אולם מי שנראה מרוצה מהמהלך הוא ברנרדו רוג'ר. השניים מכירים היטב: הם השתייכו לפלמייראס בתקופות מקבילות ב-2007 וגם שיחקו בבונדסליגה הגרמנית. קאיו מגיע בכושר לקוי להפועל תל אביב ובמועדון מקווים להכניסו לעניינים במהירות. כרגע לא ברור אם יהיה בסגל למשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת.

עוד באותו נושא

יואב כץ: "יהיה מאבק מעניין בין אז'ובל לאלבז. המטרה? אירופה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully