וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'אקים דונלדסון חתם לעונה אחת

17.9.2018 / 17:54

הפורוורד הוותיק (35, 2.04) ששיחק בעונת 2013/14 במדי בני הרצליה, יצטרף לסגל של רמי הדר שאף מחפש מחליף ללוסיאנו פארודי ששוחרר. בבאר שבע עשויים להפתיע ולשחק העונה עם חמישה זרים

בני בן סימון

הפועל באר שבע/בני שמעון החתימה את שחקן הפנים האמריקאי הוותיק ג'אקים דונלדסון. בקבוצה מקווים כי דונלדסון יחתום על חוזהו במהלך היום (שני) ויגיע לישראל בימים הקרובים כשהוא אמור להצטרף לסגל הקיים שכולל שלושה זרים נכון לעכשיו - סטורם וורן, ג'ורדן סווינג וטיילור ברון. בנוסף מחפשים בצוות המקצועי גארד במקומו של לוסיאנו פארודי שקיבל הודעה על סיום דרכו, ולאחר מכן תתקבל החלטה האם להשאר עם חמישה זרים או לשחק עם ארבעה בלבד.

דונלדסון (35, 2.04) שיחק בישראל בעונת 2013/14 במדי בני הרצליה ורשם 10.6 נקודות ו-8.4 ריבאונדים למשחק. לפני כן רשם קריירה ארוכה בליגה הראשונה והשנייה בספרד ובליגה הראשונה והשנייה בצרפת. אחרי שסיים את דרכו בהרצליה הצטרף ללה פורטל, בה חתם לאחרונה רוברט רוטברט, ושיחק במועדון בארבע השנים האחרונות, כשהוא עוזר לו לתקוע יתד בליגה הראשונה.

בבאר שבע מתכוננים בימים אלה למשחק הראשון הרשמי של העונה בו יפגשו את עירוני נהריה בשמינית גמר גביע ווינר בעין שרה. חנן קולמן, שלא שיחק בטורניר ההכנה באילת בשל השתתפותו במשחקי מוקדמות אליפות אירופה עם נבחרת דנמרק, יחזור לאימונים.

עוד בנושא:

איגוד הכדורסל אישר את הגדלת הליגה ל-14 קבוצות
מאיר טפירו: "רוצה לשנות את דרך החשיבה של עירוני נס ציונה"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

רמי הדר, מאמן הפועל באר שבע, כדורסל. בני בן סימון
החתמה לסגל. רמי הדר/בני בן סימון
שחקן בני הרצליה ג'אקים דונלדסון. ניב אהרונסון
ג'אקים דונלדסון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully