וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוזרת לבלומפילד: נחתם הסכם עם העירייה לחמש שנים

17.9.2018 / 17:02

עיריית תל אביב חתמה על ההסכם עם הצהובים והתחייבה כי העונה הבאה תיפתח באצטדיון בלומפילד. ראש העירייה חולדאי בירך על המהלך: "הקבוצות התל אביביות חוזרות לשחק בביתן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיריית תל אביב חתמה היום (שני) על הסכם עקרונות עם מכבי תל אביב. ההסכם קובע כי הקבוצות התל-אביביות (מכבי, הפועל ובני יהודה) יפתחו את העונה הבאה (2018/19) באצטדיון בלומפילד העובר שיפוצים בשנים האחרונות. ההסכם נחתם לתקופה של חמש שנים ובין היתר התחייבה העירייה כי העונה הבאה תיפתח באצטדיון המחודש ביפו.

ההסכם נחתם על רקע שמועות על עיכובים בעבודות השיפוץ של האצטדיון הוותיק. יש לציין כי ההסכם נחתם גם כחודש וחצי לפני הבחירות המוניציפליות בהן ראש העירייה המכהן חולדאי מתמודד לקדנציה נוספת. חולדאי בירך על המהלך והכריז: "הקבוצות התל-אביביות חוזרות לשחק בביתן".

ההסכם קובע כי מכבי תל אביב תוכל לעשות שימוש בכל יציעי האצטדיון (כ-30 אלף מקומות) תמורת דמי שכירות שנתיים כוללים של 1.9 מיליון שקלים, או לחלופין לבחור באופציה המאפשרת לה לקבל החלטה בנוגע לכמות היציעים שייפתחו בכל משחק ומשחק. כמו כן רבע מהשילוט העליון באצטדיון יהיה של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב גם מקבלת חזקה על תשעה תאי צפייה באצטדיון בעוד תא אחד הוא של עיריית תל אביב. לעירייה שמורה הזכות למכור את התא לספונסר כלשהו על ראות עינייה.

עוד בנושא
קאיו חתם בהפועל תל אביב: "אני מלא מוטיבציה להצליח כאן"
הברירה הטבעית: מה עומד מאחורי החיבור העסקי בין בית"ר לבאר שבע
מכבי חיפה: שחר שוחח עם אלאך ובן דב. מזרחי ממתין לאור ירוק לעזוב

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, בן מאנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב. עיריית תל אביב,
מעמד החתימה על ההסכם/עיריית תל אביב

אלון סולר, מחזיק תיק הספורט בעיריית תל אביב, וסגנו של המועמד לראשות העיר אסף זמיר התייחס לדברים ואמר: "אנו מברכים על חתימת ההסכם - למענו עבדנו ופעלנו רבות וללא הרף. לנגד עינינו עמדה כל העת טובתם של אוהדי הספורט הרבים בתל אביב יפו שראויים למתקן מפואר כמו בלומפילד המחודש, וכן ההיתכנות המקצועית והכלכלית של הקבוצות. נמשיך לפעול בכל הכוח לקידום הספורט בעיר ולטיפוח המתקנים והאצטדיונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully