וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאיו חתם בהפועל תל אביב: "אני מלא מוטיבציה להצליח כאן"

מכבי חיפה תשלם את מרבית שכרו של הקשר בן ה-32, שיחזק את הסגל של קובי רפואה ויחבור לרוג'ר עימו שיתף פעולה בעבר בשורות פלמייראס: "אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה". ברגע האחרון: הפועל ת"א החתימה את בואטנג, מלקה הושאל ללוד

אדריאן הרבשטיין

הקשר הברזילאי קאיו חתם היום (שני) בהפועל תל אביב עד תום העונה. המאמן קובי רפואה מאוד רצה חיזוק בעמדת הקשר הקדמי ואחרי מגעים מואצים, הברזילאי הצטרף ממכבי חיפה בעסקת השאלה וזו תשלם את מרבית שכרו. הוא יהיה הזר החמישי של האדומים ומצטרף לבן ארצו, רוג'ר. השניים מכירים היטב: הם השתייכו לפלמייראס בתקופות מקבילות ב-2007 וגם שיחקו בבונדסליגה הגרמנית באותה תקופה.

קאיו אמר לאחת החתימה: "אני מאוד שמח להגיע להפועל תל אביב. אני מלא מוטיבציה להצליח כאן ואעשה הכל בשביל לעזור להפועל לעמוד במטרותיה העונה. בשנה שעברה שיחקתי נגד הפועל בגביע ואני זוכר את האווירה במשחק, האוהדים כאן מדהימים ואני אוהב את זה. מחכה כבר ללבוש את המדים האדומים".

עוד בנושא

מתיחות בין קובי רפואה להנהלת הפועל תל אביב
אופיר מזרחי ממתין לאור ירוק ממכבי חיפה כדי לעזוב
כל העדכונים מהיום האחרון של חלון ההעברות בישראל

שחקן מכבי חיפה, קאיו. לילך וייס, מערכת וואלה!
ממכבי חיפה להפועל תל אביב. קאיו/מערכת וואלה!, לילך וייס

קאיו בן ה-32 הגיע למכבי חיפה בקול תרועה רמה בקיץ שעבר, אחרי שהירוקים שילמו לגראסהופרס השוויצרית כחצי מיליון יורו. בארבע העונות שקדמו להגעה שלו לישראל הוא כבש 51 שערים בליגה השוויצרית, אבל בליגת העל הישראלית הוא לא הצליח לשחזר את היכולת או המספרים.

קאיו כבש רק שער אחד במדים הירוקים ועם הזמן גם איבד את מעמדו כשחקן הרכב קבוע. לפני כמה שבועות במכבי חיפה החליטו שהוא לא נמצא בתכניות המקצועיות וניהלו איתו מגעים על פרידה. בגלל שחלון ההעברות במרבית מדינות אירופה נסגר כבר לפני שבועיים וחצי, האופציות שהיו מונחות בפני הברזילאי היו מוגבלות, אבל לשביעות רצון כל הצדדים, הפועל תל אביב צירפה אותו.

במקביל, לקראת סיום חלון ההעברות החתימו האדומים עד לסיום העונה את הקשר הגנאי עמנואל בואטנג. בואטנג בן ה-21 שיחק בעונה שעברה באלופת גאנה אדואנה סטארס. בואטנג נחשב לשחקן ורסטילי עם איכויות טכניות שיכולות לבוא טוב לידי ביטוי במועדון האדום. מי שעזב את האדומים הוא אולריש מלקה שהושאל עד לסיום העונה לבני לוד. מי שעוד עזב את הפועל תל אביב במהלך היום הוא מוטי ברשצקי שעבר למכבי נתניה.

עדכון ראשון: 16:10

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully