וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין קובי רפואה להנהלת הפועל תל אביב: "לא נופתע אם יעזוב בקרוב"

המאמן מתוסכל על רקע הסירוב לחזק את הקבוצה, עוקץ את ההנהלה באימונים ואף ניסה להיפטר ממלקה ורוג'ר. השחקנים מזדהים עם רפואה: "בדיחה מה שקורה עם הזרים. הכל נפיץ פה"

אדריאן הרבשטיין

1. השחקנים מודים: "ארבע נקודות? זה יותר מזל מאשר יכולת"

אמנם הפועל תל אביב יצאה אתמול (שבת) מאצטדיון דוחא עם נקודה, אך במועדון רחוקים מלהיות אופטימיים. "כל מי שיש לו זוג עיניים רואה שהקבוצה לא מספיק טובה", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "אין לנו מרכז שדה בכלל, וזה שיש לנו ארבע נקודות זה יותר מזל מאשר יכולת". כולם בקבוצה, כולל השחקנים, נושאים עיניים להנהלה. השחקנים לא מאשימים את קובי רפואה ביכולת הדלה, מכיוון שהם יודעים שהמאמן מעוניין להתחזק בשחקנים משמעותיים במרכז השדה ונתקל בסירוב מצד ההנהלה.

עוד בנושא

בדקה ה-93: הפועל תל אביב סחטה 1:1 מבני סכנין בדוחא
קובי רפואה מיואש: "זה הסגל שלנו לפחות עד חודש ינואר"

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מזכיר את הימים שלפני ההתפטרות והקאמבק. קובי רפואה/אדריאן הרבשטיין

2. מתיחות בין רפואה להנהלה: "לא נופתע אם הוא יעזוב בקרוב"

סוגיית הרכש גורמת למתיחות בין רפואה להנהלת הפועל תל אביב להחריף. בשבוע האחרון, מספרים בהפועל, התסכול אצל המאמן בא לידי ביטוי בעקיצות רבות להנהלה. "ז'אורז'יניו? אפילו כסף לשלם מחצית מהשכר שלו אין לנו. זה מה יש", אמר באחד האימונים השבוע. גם הראיונות אחרי המשחקים, בהם רפואה מגלגל את האחריות להנהלה, מוסיפים שמן למדורה. "הכל נפיץ פה", תיארו במועדון. "זה קצת מזכיר את הימים לפני שקובי התפטר וחזר בו. אף אחד לא יהיה מופתע אם בזמן הקרוב הוא כבר לא יהיה פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רוג'ר שחקן הפועל תל אביב בין שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"בדיחה מה שקורה עם הזרים". רוג'ר בפעולה/אדריאן הרבשטיין

3. השחקנים מזדהים עם רפואה: "מה שקורה עם הזרים - בדיחה"

המחלוקת העיקרית בין ההנהלה למאמן היא בנוגע לזרים. אתמול שחקני הקבוצה מתחו ביקורת גדולה על השחקנים הזרים של המועדון ולמעשה "הצטרפו" למאמן. "בדיחה מה שקורה עם הזרים", אמר אחד השחקנים. "מועדון כמו הפועל לא יכול להרשות לעצמו זרים כאלה. לא פלא שאחר כך אומרים שבונים פה על ישראלים. כאילו יש ברירה אחרת".

נראה שהשיא בעניין הזרים הגיע בשבוע שעבר. רפואה המתוסכל ניסה לשכנע את ההנהלה להחתים זר נוסף ומשמעותי במרכז השדה. במקום, הונחת בארץ הקשר עמנואל בואטנג למבחנים, וסיכוייו לחתום היו אפסיים. רפואה אפילו הגדיל לעשות כשהחליט לשחרר את הבלם אולריש מלקה ולנסות להשאילו לקבוצה מהליגה הלאומית ובחן אפשרות לשחרר את רוג'ר המאכזב - הכל בניסיון לצרף זר משמעותי לקישור. בסופו של דבר רפואה הבין שהצעדים האלה לא יאפשרו לו החתמות נוספות, ולכן שחרור רוג'ר כבר לא עומד על הפרק. ואם לא די בכך, גם המתיחות בין רפואה לפייסל מוליץ' גוברת ואם זה היה תלוי במאמן, החלוץ ככל הנראה לא היה חלק מהקבוצה.

אמיר עגייב (מימין) עם רועי זיקרי שחקני הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
ומה יהיה בינואר? שחקני הפועל תל אביב אמש/אדריאן הרבשטיין

4. "בקצב הזה ירצו להחליף בינואר חצי קבוצה"

"אם ננצח את סכנין בטעות, ההנהלה תחשוב שיש לנו קבוצה טובה", אמרו בקבוצה בשבוע שעבר, "הם עדיין לא הפנימו שיש פערים גדולים בין הליגה הלאומית לליגת העל". הבעיות בתקציב הפועל נובעות בעיקר מרצונו של זאב גרינברג לשמור על התקציב שנקבע, ללא חריגות וגרעונות.

בפועל הצהירה הפועל כי תקציבה הוא מעל ל-30 מיליון שקל, אך ללא מחלקת הנוער וללא צפי ההכנסה הגבוה יחסית שפורסם על ידי המועדון, מדובר אולי בתקציב הנמוך ביותר של הפועל ב-15 השנים האחרונות.

גרינברג הודה כבר בעונה שעברה שאין לו יכולת כלכלית להזרים עוד כספים למועדון ולכן גם האחים ניסנוב ומאיר תושב לא ממהרים להזרים כספים נוספים. "במקום לבנות על תקציב לינואר, עדיף להביא עכשיו שחקן אחד או שניים שיעזרו לנו. בקצב הזה נגיע לינואר וירצו להחליף חצי קבוצה", אמרו בהפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully