וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "המשחק שלנו לא שוטף. זה הסגל לפחות עד ינואר"

הפועל תל אביב סחטה 1:1 דרמטי מבני סכנין. המאמן האורח הוסיף: "אנחנו שווים 1-2 שערים במשחק, אבל לשחק טוב לפרקים - זה לא מספיק". בני בן זקן: "נהיה קבוצה התקפית"

אמיר עגייב (מימין) עם רועי זיקרי שחקני הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
זיקרי ועגייב בסיום/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין והפועל תל אביב סיימו את המשחק הערב (1:1, שבת) באכזבה מסוימת. בקבוצה הביתית קיוו לרשום ניצחון ראשון העונה, אבל ספגו שער שוויון בדקה ה-93, בעוד בהפועל תל אביב רצו לנצח את היריבה לראשונה מאז 2014, אבל הציגו יכולת לא טובה והסתפקו בנקודה.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין עם קלאודמיר. אדריאן הרבשטיין
מוגרבי וקלאודמיר חוגגים מוקדם מדי/אדריאן הרבשטיין

בני בן זקן אמר בסיום: "שיחקנו טוב במהלך רוב דקות המשחק וחיפשנו לסיים עם 0:1, אבל ספגנו במצב נייח. זה חלק מהכדורגל, היום היה לרעתנו וחבל. צריך לזכור שבחלקים גדולים של ההכנה היינו בלי שחקני הרכש, הרצנו אותם בליגה במקום בגביע הטוטו. אנחנו רוצים להיות קבוצה התקפית וזה מה שנעשה. פיראס מוגרבי התאמן רק שבוע בזמן הפגרה, שבוע הוא היה בשיקום באירופה וביקש להיכנס מהספסל. הוא אמר שיביא את השינוי והביא את זה עם שער".

רפואה: "אתה יוצא ממשחק כזה בסערות רגשות. השוונו בדקה ה-92 אחרי שנכנסו לפיגור, כמעט הבקענו שער ניצחון... לא שיחקנו טוב היום. ב-20 הדקות האחרונות לחצנו והגענו למצבים, זה מה שתכננו לעשות מפתיחת המשחק. היה חשוב לקחת נקודה".

המאמן התייחס גם ליכולת: "המשחק שלנו לא שוטף, זה לא מספיק לשחק טוב לפרקים. הגענו ל-3-4 מצבים שצריך לכבוש מהם גם כשמשחקים לא טוב. הקבוצה שלנו שווה בכל משחק 1-2 שערים, אבל צריך לשטוף את המגרש, להחזיק יותר בכדור ונשפר את זה".

רפואה נשאל בנוגע לחיזוק והשיב: "זו שאלה לא הוגנת. אז אני רוצה עוד שחקן, אבל כרגע זה בלתי אפשרי מבחינת התקציב ואני לא מתלונן. עם הסגל הזה נלך לפחות עד ינואר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully