וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן סיימה ב-1:1 דרמטי מול נירנברג, פרייבורג - שטוטגרט 3:3

הירוקים כבר היו בדרך לנצחון אחרי שאגשטיין העלה אותם ליתרון (26), עד שוורה ההולנדי השווה בדקה ה-92 וסידר נקודה שנייה לעולה החדשה. גומז רשם צמד, גונדורף השיב בשני שערים משלו

מקסי אגשטיין שחקן ורדר ברמן. GettyImages
אגשטיין חוגג/GettyImages

המחזור השלישי בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. נירנברג סחטה 1:1 בחוץ מוורדר ברמן בזכות שער בדקה ה-92, פרייבורג ושטוטגרט סיפקו משחק רב שערים, ונפרדו בשוויון 3:3.

עוד בנושא
באיירן מינכן ניצחה את לברקוזן 1:3, טוליסו נפצע בברכו
חאמס רודריגז ביקר בירושלים ועורר סערה פוליטית ברשת
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

נורי שאהין שחקן ורדר ברמן. GettyImages
נורי שאהין רשם בכורה בברמן/GettyImages

ורדר ברמן - נירנברג 1:1

הירוקים הגיעו למשחק עם תקוות גדולות אחרי שהשיגו ארבע נקודות בשני משחקי הפתיחה וסוף סוף התחילו עונה כמו שצריך אחרי הרבה עונות בהן קצב צבירת הנקודות היה איטי מאוד בחודשים הראשונים. האופטימיות של אוהדי ורדר ברמן קיבלו עוד סיבה לאופטימיות כשבדקה ה-26 מקסי אגשטיין בעט כדור נהדר לחיבורים אחרי מסירה של דייבי קלאסן. אבל אז הגיע הדקה ה-92 ושער השוויון של וורה ההולנדי בן ה-25 בהופעת הבכורה שלו שהפכה לחלומית. בעקבות התיקו, ברמן נותרה שביעית עם חמש נקודות, העולה החדשה במקום ה-14 עם שתי נקודות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

פרייבורג - שטוטגרט 3:3

נקודה ראשונה לשתי הקבוצות שערב המחזור מאזן הנקודות שלהן עמד על אפס עגול. חגיגת השערים התחילה כבר בדקה הראשונה, כשג'רום גונדורף נגח בצלילה וקבע יתרון מוקדם לפרייבורג. דקה לפני המחצית אמיליאנו אינסוה השתלט על כדור חוזר שנהדף מקרן, בעט לחיבורים הרחוקים ושלח את הקבוצות לחדר ההלבשה בשוויון 1:1. המחצית השנייה הייתה מלאה באירועים. בדקה ה-49 מריו גומז הבלתי נגמר העלה את שטוטגרט ליתרון, אך שלוש דקות לאחר מכן גונדורף כבר דאג להשוות בבעיטה חופשית. שער רדף שער וגומז רשם את השני שלו בדקה ה-56. תם הסיפור? לא אם תשאלו את פרייבורג, שאיזנה את התוצאה פעם נוספת בדקה ה-81 הפעם משער של ג'יאנלוקה ואלדשמידט. דקתיים לאחר מכן, פרייבורג נותרה בעשרה שחקנים כשפסקל שטנצל הורחק בצהוב שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully