וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:3 את לברקוזן, טוליסו נפצע בברך

הבווארים שמרו על מאזן מושלם עם שערים של טוליסו (10), רובן (19) וחאמס (89), וונדל כבש בפנדל (5). ר.ב. לייפציג ניצחה 2:3 את האנובר, וולפסבורג והרטה נפרדו ב-2:2. גלדבאך-שאלקה 1:2

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
חזרו לנצח. שחקני דורטמונד/רויטרס

פגרת הנבחרות עברה והערב (שישי) הבונדסליגה חזרה לפעולה במשחק בו בורוסיה דורטמונד השיגה 1:3 על איינטרכט פרנקפורט נטולת טאלב טואטחה הפצוע. בשבת באיירן מינכן שמרה על מאזן מושלם עם 1:3 ביתי מול באייר לברקוזן, הופנהיים הפסידה 2:1 לדיסלדורף, שאלקה נותרה על אפס נקודות אחרי הפסד 2:1 לבורוסיה מנשנגלדבאך, ר.ב. לייפציג השיגה ניצחון ראשון עם 2:3 מול האנובר ו-וולפסבורג נפרדה ב-2:2 דרמטי מהרטה ברלין.

עוד בנושא:

שלוש נקודות הורדו לקייבו בשל עבירות כספיות
ג'ון טרי סירב להצעה של ספרטק מוסקבה
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

עבדו דיאלו, שחקן דורטמונד. רויטרס
דיאלו חוגג את השער הראשון/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 1:3

הצהובים שחורים מחקו את הרושם הרע מן התיקו המאופס במחזור הקודם מול האנובר והשיגו ניצחון על איינטרכט מוכת הפציעות. עבור הקבוצה מפרנקפורט מדובר בהפסד שמיני רצוף בווסטפאלון שטאדיום. עבדו דיאלו דחק מקרוב את שער היתרון של דורטמונד בדקה ה-24, אחרי שהגנת איינטרכט לא הצליחה להרחיק כדור קרן פשוט למדי. סבסטיאן האלר דאג לשער השוויון בדקה ה-68 אחרי שהמשיך פנימה כדור שנבעט לרחבה. אבל התוצאה החזיקה מעמד שתי דקות בלבד ובדקה ה-70 מריוס וולף החזיר את הצהובים ליתרון. וולף בן ה-23 השתלט על כדור בתוך הרחבה ושיגר אותו מכל הלב פנימה. הרכש מברצלונה פאקו אלקאסר, שנכנס כמחליף בדקה ה-67, הבטיח את הניצחון עם השער השלישי של דורטמונד בדקה ה-88. זה גם היה שער הבכורה של הספרדי במועדון החדש שלו. טאלב טואטחה ששב פצוע ממסע המשחקים הכושל של נבחרת ישראל לא נכלל בסגל איינטרכט.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער גדול שלו. רובן/רויטרס

באיירן מינכן - באייר לברקוזן 1:3

הבווארים הצליחו לשמור על מאזן מושלם עם ניצחון שלישי בשלושה משחקים, אבל זה הגיע לצד בשורה אחת רעה מאוד מבחינת המארחת. קורנטן טוליסו נפצע בברכו בדקה ה-42 ועלול להיעדר למשך תקופה ממושכת. לברקוזן נראתה בסדר וגם כבשה את השער הראשון, אבל נותרה עם אפס נקודות במקום האחרון. האורחת קיבלה פנדל בדקה הרביעית אחרי נגיעת יד של טיאגו אלקנטרה ברחבה. קווין פולנד בעט ומנואל נוייר הדף, אבל השופט העניק פנדל חוזר בשל כניסה מוקדמת לרחבה. וונדל בעט את הפנדל החוזר פנימה וקבע 0:1. באיירן איזנה בדקה העשירית כשהכובש היה טוליסו עם בעיטה יפה עם רגל שמאל לחיבורים הרחוקים. אריאן רובן השלים מהפך עם בעיטה מצד ימין עם רגל שמאל לחיבורים, 1:2. בדקה ה-80 קארים בלארבי השאיר את האורחת בעשרה שחקנים אחרי שביצע עבירה. חאמס רודריגס השלים את הניצחון בדקה ה-89 עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של טיאגו, 1:3.

קורנטן טוליסו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
טוליסו האומלל אחרי הפציעה/רויטרס

וולפסבורג - הרטה ברלין 2:2

שתיים מהקבוצות שהגיעו אל המחזור במאזן מושלם נפרדו ללא הכרעה. ג'באירו דילרוסון העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-61, אבל יונוס מאלי איזן בפנדל בדקה ה-87. למרות זאת, הרטה ברלין לא התייאשה ואונדריי דודה החזיר לה את היתרון בדקה ה-91. וולפסבורג לא הרימה ידיים גם היא והצליחה לאזן בדקה ה-93 משער של אדמיר מחמדי, 2:2.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
ורנר הפציץ ולייפציג סוף סוף ניצחה/GettyImages

ר.ב. לייפציג - האנובר 2:2

במחזור השלישי אפשר לברך את הקבוצה של רלף ראנגניק על ניצחון ראשון העונה בליגה. ר.ב. לייפציג נהנתה מצמד של טימו ורנר (40 ו-63) ומשער נוסף של יוסוף פאולסן (9) כדי לנצח בעוד ניקלאס פולקרוג (13) ומיקו אלבורנוס (65) כבשו לאורחת, שנותרה עם שתי נקודות.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
ניצחון בית שני. שחקני גלדבאך/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - שאלקה 1:2

הרויאל בלוז יפתחו במהלך השבוע הקרוב את קמפיין ליגת האלופות שלהם, אבל בינתיים בליגה שום דבר לא הולך להם והם נותרו עם שלושה הפסדים אחרי שלושה משחקים ועם כאב ראש גדול. מנגד, בורוסיה מנשנגלדבאך השיגה ניצחון שני בשלושה מחזורים ויכולה להיות מרוצה מאוד מפתיחת העונה שלה אחרי שאשתקד הייתה רחוקה מלמצות את הפוטנציאל שלה. מתיאס גינטר כבש את השער הראשון כבר בדקה השלישית אחרי בישול של יונאס הופמן. בדקה ה-76 הגיע השער השני כשאלסן פלאה השאיר יפה לפטריק הרמן שבעט פנימה את ה-0:2. ברל אמבולו הצליח רק לצמק בדקה ה-93, אבל זה היה מאוחר מדי.

משחקים נוספים:

פורטונה דיסלדורף - הופנהיים 1:2
לדיסלדורף: אלפרדו מוראלס (45), דודי לוקבאקיו (88), להופנהיים: רייס נלסון (86)

מיינץ - אוגסבורג 1:2
למיינץ: אנתוני אוג'ה (87), אלכסנדרו מקסים (93), לאוגסבורג: ז'י דונג וון (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully