וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הכרעה במכבי תל אביב: בן שהר, חלוץ זר או דחייה לינואר

16.9.2018 / 6:39

מוליכת הטבלה מתכוננת ל-48 השעות האחרונות של החלון, איביץ' רומז: "נצרף רק שחקן שיכול לעשות שינוי". שחקן אחרי הניצחון על רעננה: "אנחנו נראים חזקים". וגם: איך לינוי אשרם משפיעה על שחר פיבן?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. איביץ': "נצרף רק שחקן שיכול לעשות שינוי"

במכבי תל אביב יכריעו היום (ראשון) בשאלת צירוף חלוץ לסגל הקבוצה. במועדון קיימת התלבטות גדולה באשר לבן שהר וכמו כן עדיין אין הסכמה מלאה בנוגע לחלוץ זר כלשהו. המאמן ולאדן איביץ' רמז אמש בסיום הניצחון 1:4 על הפועל רעננה כי בהחלט יכולה להיות סיטואציה במהלכה לא יצורף שחקן ב-48 השעות הקרובות. "אנחנו נצרף רק שחקן שיכול לעשות עבורנו שינוי. שחקן שיכול לשדרג אותנו בהתקפה", אמר איביץ'. גורם במכבי תל אביב העריך אמש כי קיים סיכוי לפיו הקבוצה תידחה את ההחלטה על צירוף חלוץ לחלון ההעברות של חודש ינואר. "מדובר בהחלטה לא פשוטה. לצירוף בן שהר יש השלכות רבות וצריך לחשוב על כך היטב ואם אין עדיין חלוץ זר מספיק איכותי בסכומים הגיוניים לא צריך לעשות את הדברים בכוח", אמר גורם במועדון.

עוד בנושא

במקום הראשון: מכבי תל אביב בפסגה אחרי 1:4 ביתי על הפועל רעננה
דור מיכה נלהב: "זה אולי הסגל הכי טוב שהיה לנו בשנים האחרונות"
מכבי תל אביב מבהירה: "אם שהר יסכים לרדת בשכרו, יהיה על מה לדבר"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. ברני ארדוב
החלטה לא פשוטה. בן שהר/ברני ארדוב

2. בקבוצה משוכנעים: כוח ההרתעה חוזר

הפועל רעננה ידעה בעבר לעשות צרות למכבי תל אביב. בעונה שעברה היא ניצחה וגם כשמכבי תל אביב גברה עליה, זה היה אחרי חיים קשים ב-90 דקות. הניצחון אתמול לא הושג אחרי כדורגל משובח, אבל הובקעו במשחק שערים נאים מאוד ודומה כי מכבי תל אביב מתחילה להחזיר לעצמה את כוח ההרתעה שאבד לה בשלוש שנות האליפויות של הפועל באר שבע. "אם במשחק מאוד בינוני שלנו הבקענו ארבעה שערים, יש כאן אמירה", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "אנחנו נראים חזקים בליגה כאן ובטח בבית שלנו. הדברים מתחילים להתחבר למרות שהיו גם הרבה דקות מתות במשחק שלנו".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: "אם בן שהר יסכים לרדת בשכרו, יהיה על מה לדבר"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. יוסי ציפקיס
אחרי שלוש שנים, מכבי תל אביב שוב מאיימת?/יוסי ציפקיס

3. חברות חזקה מחוץ למגרש מייצרת משחק מאוד קבוצתי

סיפור השערים אתמול הוא דווקא סיפור הבישולים. דור מיכה עם שני בישולים נהדרים ואלי דסה עם צמד אסיסטים משלו ודומה שזו תקופה גם מאוד חברית במכבי תל אביב מחוץ למגרש. המון תמונות וקטעי וידאו צצים באינסטגרם. המון מפגשים משותפים של השחקנים. לא במקרה אמר אתמול דור מיכה אחרי המשחק כי זה הסגל הכי טוב שהיה למכבי תל אביב מזה שנים. למיכה יש היום למי למסור. שף טוב, צריך גם סועדים שיידעו ליהנות ממה שהוא מכין. איתי שכטר עשה תנועה גדולה בגול הראשון שפתח את כל המשחק עבור מכבי תל אביב ואלירן עטר סיים בצורה נפלאה את הבישול השני של מיכה. בדקות המועטות שצ'יקו אופואדו שותף, הוא הראה למה במכבי תל אביב צריכים להאמין בו יותר. "אני חושב שהוכחתי בעבר שאני נותן לכל השחקנים לפתוח", אמר איביץ' בסיום המשחק. "אני לא חושב שיש לי בעיה עם הדקות של השחקנים. כולם משחקים וכולם מקבלים הזדמנויות".

שחקני מכבי תל אביב, אלירן עטר, דור מיכה. יוסי ציפקיס
כל שף טוב צריך סועדים שיידעו ליהנות מהמטעמים. מיכה עם אלירן עטר/יוסי ציפקיס

4. ההשראה של שחר פיבן: לינוי אשרם

איביץ' מוכיח הלכה למעשה שאין אצלו פרות קדושות. את שחר פיבן הוא שולח כבר משחק שני בהרכב ולא מחשבן לאיתן טיבי, הבלם הבכיר יותר של הקבוצה. פיבן רשם מחצית שנייה טובה בבאר שבע אחרי הטעות שעשה במחצית הראשונה וברצף ישיר, איפשר לו איביץ' לפתוח אתמול פעם נוספת והקהל ליווה כל פעולה טובה של הבלם הצעיר בהרבה התלהבות ומחיאות כפיים. "המאמן לא מפחד לתת את הבמה לצעירים", אמר אמש פיבן. "אני שמח על הצ'אנס ומשתדל להחזיר על המגרש. אנחנו קבוצה חזקה עם סגל טוב. שילוב של צעירים וותיקים. אנחנו מאוד מאוחדים. במשחק בבאר שבע עשיתי טעות אבל החוכמה היא להמשיך. צריך להיות חזק מנטלית. אני בתחילת הדרך. במכבי תל אביב אתה תמיד נמדד. יש תחרות קשה כי יש שחקנים מעולים. אני אוהב את הלחץ שיש במכבי תל אביב". פיבן גילה כי הוא ולינוי אשרם, סגנית אלופת העולם בהתעמלות אמנותית, גרים באותו רחוב בראשון לציון כך שאולי יש גם משהו שם בשכונה בראשון לציון שעושה טוב לספורטאים.

שחר פיבן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקהל בעדו. פיבן/ברני ארדוב

5. לא הכל חלק: הפנאטיקס נגד ההנהלה

אז אחרי ההדחה מאירופה, באו משחקי הליגה ומכבי נראית כרגע פייבוריטית לאליפות הקרובה, אבל לא הכל חלק בבית. ארגון האוהדים מכבי פנאטיקס החליט אתמול להעתיק את מיקומו ביציעים לפינה הצפון מזרחית וזאת מכיוון שמישהו, ככל הנראה בהוראת הנהלת הקבוצה, דאג להתקין מצלמות נוספות שיצלמו מה שקורה בין השורות שם מתרכזים האוהדים המשתייכים לארגון. האוהדים משוכנעים כי הפעולה נעשתה בעקבות פתיחת האבוקה בבאר שבע ובכל מקרה, הם העדיפו לזוז הצידה ואף שרו שירים כנגד ההנהלה והחלטתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully