וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "יש לנו את הסגל הכי טוב שהיה לנו בשנים האחרונות"

15.9.2018 / 20:02

הקשר שהצטיין עם שני בישולים בניצחון מכבי תל אביב על רעננה נשמע אופטימי מאוד לגבי ההמשך: "עם הסגל הזה אפשר ללכת עד הסוף". איביץ': "היתה לנו גישה טובה במחצית השנייה וזו הסיבה לתוצאה הזו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
תחייך קצת, יש לך סיבה. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ממשיכה להציג יכולת טובה מפתיחת העונה והערב (שבת) הצהובים חזרו מהפגרה בסטייל עם 1:4 ביתי על הפועל רעננה. שכטר פתח, אלירן עטר הוסיף צמד, אופואדו קינח ומיכה ודסה ניצחו על ההצגה עם צמד בישולים לכל אחד. אחרי התיקו בבאר שבע, מכבי הוכיחה שבניגוד לעונה שעברה יש לה גם יכולת לדרוס קבוצות שבשנים הקודמות עשו לה חיים קשים מאוד.

איתי שכטר, אלירן עטר, דור מיכה, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מאסטר שף. דור מיכה חוגג עם עטר ושכטר/יוסי ציפקיס

ולאדן איביץ' אמר לאחר המשחק: "אחרי הגול השני השתחררנו והמשחק הפך להיות יותר קל. אנחנו צריכים לשחק טוב 90 דקות ולנסות להבקיע כמה שיותר. היתה לנו גישה טובה יותר במחצית השנייה וזו הסיבה ששיחקנו טוב יותר. כל משחק הוא המשחק הכי חשוב. זו הדרך שבה אנחנו רוצים לשחק. אני שמח שהחלוצים הבקיעו אבל יותר חשוב לבשל, אהבתי את הבישולים והפרגון במשחק שלנו".

על הרצון להביא חלוץ: "יש עוד כמה ימים ונראה מה יקרה עד סגירת חלון ההעברות". על דור מיכה: "רציתי לתת לו הזדמנות להראות לי את האיכויות שלי. יש לנו שלוש תחרויות ואנחנו צריכים להילחם בכולן".

דור מיכה דיבר על הבישולים שלו: "הרבה כדורים כאלו בקריירה התפספסו ואף אחד לא זכר. אני שמח ששכטר ועטר סיימו כמו שצריך ושמח בשביל הקבוצה. גם לפני הפגרה הצגנו כדורגל טוב. המשחק נפתח אחרי הגול השני שלנו וזה עשה את החיים קשים עבורנו".

על הסיכויים לקחת אליפות: "בוודאי שאנחנו מאמינים. יש לנו סגל הכי טוב שהיה לנו פה בשנים האחרונות. יש לנו סגל איכותי מאוד שאם ננצל אותו אנחנו נלך עד הסוף".

מנחם קורצקי אמר: "לצערי התכוננו לדברים כמו שצריך אבל לא ביצענו כמו שצריך. הפסדנו לקבוצה יותר טובה מאיתנו. אין יותר מדי מה להגיד רק להתכונן למשחק הבא. דווקא כשעברנו לרביעיית הגנה מכבי הבקיעה וזו אחת הטעויות שלי במשחק הזה. בכל שיטה ובכל סגנון אסור לנו לקבל ארבעה שערים במשחק".

לגבי חיזוק אפשרי: "אנחנו רוצים להתחזק. אם זה יקרה נשמח, וגם אם לא יש לנו סגל מספיק חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully