וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם בן שהר יסכים לרדת בשכרו, יהיה על מה לדבר"

14.9.2018 / 12:09

הצהובים לא מוכנים לשלם להפועל באר שבע דמי מעבר ולא מתכוונים להציע לחלוץ למעלה מ-300 אלף יורו נטו לעונה (קיצוץ של כ-30 אחוז לשכרו הנוכחי): "הכדור נמצא אצלו ואצל באר שבע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב קבעה לעצמה מסגרת וגבולות בעסקת בן שהר. הצהובים לא מתכוונים לשלם להפועל באר שבע כסף תמורת המעבר וגם לא להשתולל עם הסכומים מעבר ל-300 אלף יורו נטו לעונה. בעבר רצה ג'ורדי קרויף את שהר ואף דיבר על סכומים המתקרבים לחצי מיליון יורו נטו לעונה, אך כעת השתנו דברים במכבי תל אביב ובמועדון מדברים היום על היתכנות לעסקה בסכומים שפויים יותר. "הכדור נמצא אצל בן ובאר שבע", אמרו הבוקר (שישי) בסביבת מכבי תל אביב. "אם בן יגיע להבנות עם באר שבע על שחרורו ויסכים לרדת בשכר, יהיה על מה לדבר".

על פי הערכות, שהר מחזיק בחוזה שנע סביב 450 אלף יורו נטו, מה שאומר שכדי לשחק במכבי תל אביב הוא יצטרך לקצץ למעלה מ- 30 אחוז משכרו. בבאר שבע לא מתכוונים להשתתף בשכרו של החלוץ אם יעבור לצהובים, אך אם בסופו של דבר תושלם עסקת דיא סבע, יגבר הלחץ בבירת הנגב לשחרר את שהר.

מבחינת המאמן ולאדן איביץ', הוא הבהיר אתמול פעם נוספת במסיבת העיתונאים שהוא רוצה חלוץ במקום וידאר קיארטנסון. לסרבי לא תהיה שום התנגדות אם במקום חלוץ זר, יצורף שהר שברוב המשחקים יאבק עם איתי שכטר על אותה משבצת.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ולאדן איביץ': "זה היה משחק ידידות וחמישה שחקנים שלנו שיחקו"
מתן חוזז עשוי לצאת לעונת השאלה נוספת בבני יהודה

בן שהר שחקן הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בקרוב בצהוב? שהר מול מכבי תל אביב לפני כשבועיים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully