וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "זה היה משחק ידידות וחמישה שחקנים שלנו שיחקו"

13.9.2018 / 17:25

המאמן הסרבי של מכבי תל אביב לא אהב את שיתופם של שחקניו בהפסד ישראל לצפון אירלנד: "לא רוצה להגיד יותר מזה". לקראת רעננה: "זה משחק מסוכן מאוד". אצילי: "אם נעשה את שלנו, יהיה בסדר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב תארח ביום שבת (18:00) את הפועל רעננה במסגרת המחזור השלישי. הצהובים, שסיימו ב-1:1 בחוץ מול הפועל באר שבע במחזור האחרון, מגיעים אל המשחק עם ארבע נקודות משש אפשריות ויפגשו קבוצה שבעצמה מגיעה עם ארבע נקודות ועדיין לא נוצחה בליגה העונה. הערב קיימה מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים לקראת המשחק כשעומר אצילי ו-ולאדן איביץ' דיברו.

סגנית האלופה תיאלץ להסתדר בשבת ללא אנריק סבוריט, שלא התאמן אתמול ועלול להיעדר לתקופה ממושכת. מי שתורגל בהרכב הוא אופיר דוידזאדה, שחזר אל הקבוצה לפני פגרת הנבחרות. שלושת השחקנים ששותפו במשחק של הנבחרת בצפון אירלנד, שרן ייני, אלי דסה ודור פרץ, לא צפויים לפתוח.

עוד בנושא:

במכבי תל אביב לא מודאגים מהכושר של אופיר דוידזאדה
מתן חוזז עשוי לצאת לעוד עונת השאלה בבני יהודה
בואו לעקוב אחרינו גם בעמוד האינסטגרם המתחדש שלנו

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מוכן לשבת. איביץ'/קובי אליהו

אצילי אמר: "אני חושב שהמאבק בחלק הקדמי לא חדש. היו הרבה שחקנים איכותיים גם בשנה שעברה. עובדים קשה, נותנים את המקסימום ומקווה שזה יעזור לי בהמשך העונה. אם אהיה טוב במכבי תל אביב זה יפתח לי דלתות בנבחרת, זו מטרה ואני מקווה לחזור אליה. ההשתלבות שלי כאן טובה מאוד, אמנם לא כבשתי הרבה שערים, אבל אני מציג יכולת טובה. מקווה להמשיך ככה בהמשך העונה ולשחק הרבה".

לגבי המשחק בבאר שבע, בו סיימו הצהובים ב-1:1, אמר אצילי: "הצוות הכין אותנו טוב. השחקנים באו מוכנים, נראינו טוב. תוצאת התיקו בטרנר היא טובה, למרות שיכולנו לנצח. אני לא מתעסק בבאר שבע, אלא רק במכבי תל אביב. אם נעשה את העבודה שלנו, אז יהיה בסדר".

איביץ' התייחס לעומס על שחקניו בעקבות פגרת הנבחרות ואמר: "היו לנו חמישה-שישה שחקנים ששיחקו במסגרת בינלאומית וזה טוב למועדון. אני מקווה שכמה שיותר שחקנים ישחקו בנבחרות, אפילו 11-10. זה היה משחק ידידות ושלושה שחקנים שיחקו משחק מלא. אני לא רוצה להוסיף יותר מזה. אני מאחל תוצאות טובות לנבחרת, אבל חמישה שחקנים שלי שיחקו ומתוכם שלוש שיחקו משחק מלא". על הסיכוי שמכבי תל אביב תתחזק עוד אמר הסרבי: "אנחנו עובדים קשה כדי להביא שחקן נוסף, חלוץ במקום וידאר. עד עכשיו אנחנו במו"מ עם כמה שחקנים, מקווה שיצטרף בימים הקרובים".

לקראת המשחק מול הפועל רעננה אמר: "זה אחד המשחקים הכי חשובים. משחק מהסוג הזה עשוי להיות מאוד מסוכן. אם אנחנו רוצים לזכות באליפות עלינו להיות מרוכזים. יש לנו שלושה ימים להכין את כל השחקנים יחד. אנחנו רוצים לנצח במשחק הזה, שיהיה לא קל. עבורנו יש רק תוצאה אחת: ניצחון".

על מצב הפצועים בקבוצה אמר איביץ': "ז'איר אמאדור יחזור לשחק, הוא בסדר. הפציעה שלו עברה והוא כבר התאמן. סבוריט גם מתקדם, אנחנו מרוצים מקצב ההחלמה שלו. נצטרך לעקוב אחרי הפציעה שלו, ובמידה ולא יהיה כשיר למשחק מחרתיים, אז אני בטוח שהוא יהיה מוכן למשחק הבא. לגבי אופיר דוידזאדה, אנחנו שמחים שהוא איתנו. הוא לא היה במצב טוב בעונה שעברה, אבל עכשיו מתחילים מחדש. זה טוב לנו שהוא הצטרף".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully