וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חוזז עשוי לצאת לעונת השאלה נוספת בבני יהודה

הקשר, שלא מרוצה ממעמדו במכבי תל אביב, מעוניין לחזור לשכונת התקווה שם עשה התקדמות תחת יוסי אבוקסיס. גם הפועל רעננה מגלה עניין בשחקן. לא ברור האם מכבי תל אביב תאפשר את המהלך. בני יהודה פנתה להפועל חיפה בעניין רועי שוקרני

עריכת וידאו: ניר חן

קשר מכבי תל אביב, מתן חוזז, עשוי לחזור לעונת השאלה נוספת בבני יהודה. הקשר בן ה-22 לא מרוצה ממעמדו אצל סגנית האלופה ומעוניין לצאת לעוד עונת השאלה. חוזז מעדיף לחזור לשכונת התקווה שם עשה התקדמות גדולה בעונה שעברה תחת המאמן יוסי אבוקסיס.

מספר קבוצות, בהן הפועל רעננה, חושקות בשירותיו של הקשר הצעיר אך חוזז, כאמור, מעדיף למצות את אופציית ההשאלה לבני יהודה. עם זאת, עדיין לא ברור האם מכבי תל אביב אכן מתכוונת לאפשר את המהלך בו מעוניין חוזז והדבר מעקב את ההתפתחויות בנושא.

יש לציין כי למרות העניין מצידה של הפועל רעננה בשירותיו של חוזז, בני יהודה תזכה לעדיפות בנושא מצידה של מכבי תל אביב. זאת בשל היחסים הקרובים בין הפרקליט של הצהובים, מורן מאירי, לבין בעלי בני יהודה ברק אברמוב. לכן, אם הצהובים יחליטו לאפשר לקשר לצאת לעונת השאלה נוספת, סביר שתהיה זו בני יהודה ששוב תזכה בשירותיו.

בנושא אחר, בני יהודה מעוניינת ברועי שוקרני וכבר נעשתה פנייה להפועל חיפה שמוכנה לשחרר את השחקן. כרגע הדברים תלויים בגובה ההצעה של בני יהודה לשחקן.

עוד בנושא
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב מעריכה: למרות שרק הגיע, אין מה לדאוג מהכושר הגופני של אופיר דוידזאדה
הפועל חיפה: פלקושצ'נקו סיכם את רוב תנאיו. מו"מ על סעיף השחרור
יוסי בניון הבהיר למכבי פתח תקוה: "רוצה לעזוב". אבי לוזון הציע לו תפקיד מקצועי

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז. ברני ארדוב
יחזור לשכונת התקוה? מתן חוזז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully