וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פלקושצ'נקו סיכם את רוב תנאיו. מו"מ על סעיף השחרור

13.9.2018 / 10:30

האדומים דורשים שלושה מיליון שקל עבורו, הערכה: יחתום לאחר פגישה עם כץ בסוף החודש. אחרי ההצעה לשלוש שנים, ניסיון לצמצם הפערים מול שטקוס. שוקרני מחזיק בהצעה מבני יהודה, אבל לא בטוח שיעזוב

עריכת וידאו: ניר חן

פערים בין הפועל חיפה לשוער ארנסטס שטקוס מונעים בשלב זה את החתימה לשלוש שנים נוספות. יחד עם זאת, במועדון מעריכים בזהירות כי הפערים עם השוער שזכה להצעה משודרגת של כ-200 אלף דולר לעונה ייסגרו בסופו של דבר. מקסים פלקושצ'נקו סגר את התנאים הכספיים לארבע שנים אולם כרגע יש מחלוקת על גובה סעיף השחרור, כשבהפועל חיפה דורשים שלושה מיליון שקל עבורו. פלקושצ'נקו, באמצעות נציגו עו"ד שחר גרינברג, דורש להקטין משמעותית את סעיף השחרור ובמועדון מעריכים שהחתימה תתבצע לאחר שיואב כץ ינחת בארץ לאחר החגים. אגב, גם סעיף השחרור עליו סוכם עם שטקוס עומד על שלושה מיליון שקל. בימים האחרונים שוב פנתה בית"ר ירושלים לשוער ובמועדון שלחו מסר למשה חוגג שיירד מהשחקן משום שהוא מחזיק בחוזה. המסר עבר באמצעות סוכנו, דודו דהאן, שניסה להוביל עסקה במסגרתה השוער יעבור לבירה.

הישאם כיוואן שלא נמצא בתוכניות פתח בהליך משפטי מול המועדון ודורש את מלוא חוזהו ואת האפשרות להיות חלק מהסגל בעונה הקרובה. הוא אינו בתוכניות המקצועיות של קלינגר. רועי שוקרני זכה בימים האחרונים לגישושים מצד הפועל תל אביב. יחד עם זאת, אם לא תגיע קבוצה שתשלם את מלוא שכרו הוא לא ישוחרר ויישאר לפחות עד ינואר. יש לציין כי ביממה האחרונה גילה גם בני יהודה עניין בשוקרני וייתכן שפנייה רשמית להפועל חיפה תועבר ביממה הקרובה. בשבוע שעבר הרשים שוקרני במשחק האימון מול נצרת עילית ולכן במועדון עדיין לא מנסים להגיע איתו להסכם של פיצוי תמורת עזיבה. אלי אלבז החליט להישאר בשלב זה בקבוצה.

עוד בנושא
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע הודיעה: אריק סאבו סיכם לשלוש שנים
מכבי חיפה: סיידובה סומא נחת בישראל. יסייר בעיר ויעבור בדיקות
מכבי תל אביב מעריכה: למרות שרק הגיע, אין מה לדאוג מהכושר הגופני של אופיר דוידזאדה

שחקן הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו. קובי אליהו
דורש להקטין את סעיף השחרור. פלקושצ'נקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully