וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סיידובה סומא נחת בישראל. יסייר בעיר ויעבור בדיקות

13.9.2018 / 6:51

אחרי משא ומתן ארוך, קשר פרטיזן בלגרד נחת לפנות בוקר להתרשמות, בחיפה משוכנעים: "זה השחקן שחסר לנו". צפוי להרוויח כ-45 אלף יורו בחודש. יירשם בסגל במקום קאיו שצפוי לעזוב עד תחילת השבוע

צילום מסך

אחרי משא ומתן ארוך שידע עליות וירידות בשבועות האחרונים, לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) נחת בישראל שחקן ההתקפה של פרטיזן בלגרד סיידובה סומא. הקשר יסייר היום במתקן האימונים בכפר גלים וגם באיצטדיון. אחרי שפרד רוטן ומו אלאך יתנו אור ירוק, חיפה צפויה לשלם את מלוא שכרו, כ-45 אלף יורו לחודש, מה שהפך אותו לשחקן היקר בתולדות פרטיזן.

שני סקאוטים של המועדון כבר ביקרו אותו בבלגרד לפני שהמריא למשחק נבחרתו בו כבש את השער היחיד במשחק. מאוחר יותר חיפה ניהלה משא ומתן עם שחקן אחר ועצרה את המגעים איתו, אך לאחר שזה ירד מהפרק הוחלט שוב ללכת על סומא. "מתחילת הקיץ חיפשנו שחקן בתפקיד הזה", אמרו במכבי חיפה, שם הדגישו שוב כי העסקה טרם נחתמה. "אבל היה חשוב להחתים קודם כל קשר אחורי ולתת הזדמנות נוספת לקאיו. סומא שחקן איכותי, יכול לשפר את הנעת הכדור ובעיקר את מה שהיה חסר מאוד לקבוצה - שחקן שיוכל לדחוף את הכדור קדימה. זה השחקן שהיה חסר. היה חשוב לנו שייפגש עם האנשים שלנו בבלגרד לפני שנקבל החלטה".

במועדון מעריכים שקאיו יעזוב עד תחילת השבוע תמורת הפיצוי שהוצע לו ויפנה מקום לקשר שיהיה הזר השישי בסגל. פרטים קטנים מפרידים לקראת חתימה על הסכם הפיצוי.

הקבוצה יצאה לחופש ומחר תחדש את האימונים. כזכור, ז'ורז' מאנג'ק ערך אימון כמעט מלא וצפוי להיות בסגל.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מכבי חיפה אישרה: סומא ינחת להתרשמות במועדון
אישור של איינבינדר לבית"ר ירושלים יסלול את הדרך לטרייד על סאבו

שחקן פרטיזן בלגרד סיידובה סומא. GettyImages
ברוך הבא. סומא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully