וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת צרפת עלתה לגמר גביע דייויס עם 0:3 מול ספרד

ניקולא מאהו וז'וליאן בנטו, שכבר פרש אחרי אליפות ארה"ב והוזעק לשחק בכל זאת, ניצחו 0:6, 4:6, 6:7 (7) את מרסל גרנוייר ופליסיאנו לופס והעלו את לה בלו לגמר, שם תפגוש את קרואטיה/ארה"ב

ניקולא מאהו טניסאי צרפתי עם ז'וליאן בנטו. רויטרס
מאהו ובנטו חוגגים/רויטרס

נבחרת צרפת הצליחה לעלות היום (שבת) לגמר גביע דייויס 2018 ועכשיו היא מחכה למנצחת במפגש בין קרואטיה לארצות הברית. הצרפתים, שזכו בתואר בשנה שעברה, רוצים לשמור על התואר שלהם ואם יפגשו את קרואטיה, זה יהיה אצלם בבית.

הצרפתים השלימו 0:3 חלק מול ספרד נטולת רפאל נדאל הפצוע בברכו אחרי שז'וליאן בנטו וניקולא מאהו הוותיקים ניצחו 0:6, 4:6, 6:7 (7) את מרסל גרנוייר ופליסיאנו לופס בתוך שעתיים ושלוש דקות. אגב בנטו, הצרפתי הוותיק פרש מטניס אחרי אליפות ארצות הברית לאחרונה אבל נקרא לדגל והתייצב כמו גדול. ההתמודדות החלה ביתרון צרפתי מובהק באצטדיון הכדורגל שעבר הסבה למגרש טניס בליל. בנואה פר ניצח 5:7, 1:6, 0:6 את פבלו קרניו בוסטה והעניק למארחת 0:1. המשחק השני היה הרבה יותר צמוד וקשה מבחינת לה בלו, אבל לוקא פוי חסר היציבות הצליח לנצח 6:3, 6:7 (5), 4:6, 6:2, 4:6 את רוברטו באוטיסטה אגוט.

במפגש השני במסגרת חצי הגמר הצליחה ארצות הברית לצמק ל-2:1 מול קרואטיה אחרי שניצחה בזוגות. מייק בריאן וריאן הריסון הצליחו לנצח 5:7, 6:7 (6), 6:1, 7:6 (5), 6:7 (5) את מאטה פאביץ' ואיבן דודיג בתום קרב של ארבע שעות ועוד 43 דקות.

עוד בנושא:

סטריצובה: "סרינה נלחמת למען הנשים? החרא הכי גדול ששמעתי"
רוני אוסליבן: "כנראה שנשים צריכות לשפוט נשים"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מייק בריאן טניסאי אמריקאי עם ריאן הריסון. רויטרס
הריסון ובריאן חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully