וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבורה סטריצובה: "סרינה נלחמה למען הנשים? זה החרא הכי גדול ששמעתי"

הטניסאית הצ'כית בת ה-32, שמדורגת 25 בעולם, תקפה את האמריקאית: "היא חושבת שצריך לנהוג אחרת כלפיה כי קוראים לה סרינה? היא הרסה לילדה את ההישג הענק שלה, זה היה נורא"

סרינה וויליאמס אחרי גמר אליפות ארה"ב 2018/עריכת וידאו: ניר חן

פרשת ההשתוללות של סרינה וויליאמס בגמר אליפות ארצות הברית ממשיכה לעורר גלי משנה. הערב (חמישי) התראיינה הטניסאית הצ'כית ברבורה סטריצובה, שמדורגת 25 בעולם, ולא ממש הביעה תמיכה באמריקאית.

"לא צפיתי במשחק בשידור חי", הודתה סטריצובה בתחילת הראיון באתר הצ'כי "ספורט" והוסיפה: "אבל קראתי המון וראיתי גם את מה שקרה. הדעה שלי היא שהשופט פעל לפי החוקים ועשה את עבודתו בצורה מדויקת. אני לא חושבת שהוא עשה עוול לסרינה. הכול היה בסדר. מוזר לי מאוד שבסבב ה-WTA מאפשרים אימון פעם אחת במערכה ובטורניר גרנד סלאם אסור. זה צריך להיות מותר בכל הטורנירים או שיבטלו את זה. בשבילי מה שיפה בטניס זה שהספורטאי לבד על המגרש וצריך להתמודד עם זה. כשהוא בבעיה, הוא צריך להילחם כדי לצאת מזה. זה ספורט אינדיבידואלי".

עוד בנושא:

קרלוס ראמוס ישפוט את חצי גמר גביע דייויס
דיווח: שופטים שוקלים להחרים את משחקיה של סרינה
גם נברטילובה תקפה את סרינה וויליאמס
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם

ברבורה סטריצובה טניסאית צ'כית. GettyImages
סטריצובה/GettyImages

על השופט קרלוס ראמוס אמרה סטריצובה: "תמיד היו לי חוויות טובות איתו, הוא בלי שום ספק אחד השופטים הטובים בסבב. אני עומדת מאחוריו לגמרי. אולי בגלל שהיא סרינה היא חושבת שהוא צריך לנהוג אחרת? בגלל זה? הוא צריך להיות הוגן". כשנשאלה האם היא מסכימה עם הדברים לפיהם סרינה נלחמה למען זכויות נשים, אמרה סטריצובה: "איך היא בדיוק נלחמה על זכויות נשים? זה החרא הכי גדול. השופטים לא לוקחים בחשבון אם זה נשים או גברים. אני בעצמי מקבלת הרבה אזהרות אז אני יכולה להעיד. אני אמרתי מילה אחת וספגתי קנס. אף פעם לא ראיתי את רפאל נדאל צועק כך על השופט".

סטריצובה נשאלה גם לגבי הגיבוי שסרינה קיבלה מגורמים שונים, וביניהם מה-WTA ומיושבת ראש איגוד הטניס האמריקאי. "זה הפתיע אותי לרעה", אמרה סטריצובה, "אני לא מבינה למה כשסרינה משחקת צריכים להיות חוקים שונים. למה צריך לשנות הכול למרות שהשופט נהג לפי החוקים? זה מוזר לי מאוד שסרינה לא התנהגה כך כשהיא ניצחה שחקניות צעירות כאלה. סרינה אלופה מדהימה ושחקנית גדולה, אבל אני חושבת שהצורה בה היא הפסידה והרסה לילדה צעירה את הזכייה הייתה מעציבה מאוד. זה היה נורא.

"ילדה בת 20, היא ממש תינוקת. היא עשתה הישג ענק וניצחה את הטניסאית שזכתה ב-23 תארי גרנד סלאם, ומה הקהל האמריקאי עושה? במקום לחגוג, היא הייתה צריכה להשפיל את הראש שלה ולבכות. אני לא חושבת שאלה היו דמעות של שמחה או התרגשות. הכול היה סביב סרינה ולא סביב נאומי. במקום להגיד שהיא טעתה וזה בסדר כי כל אדם טועה, אבל היא התחילה לשאת נאומים פמיניסטיים ודברים שלא קשורים בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully