וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם נחתה בישראל, בנימין נתניהו התקשר: "מרימה את הגאווה הלאומית". ריבלין, בנט ורגב בירכו

15.9.2018 / 20:20

אחרי שעשתה היסטוריה אישית ולאומית, סגנית אלופת העולם בהתעמלות אומנותית נחתה בארץ והתקבלה בחום: "כיף כשיש כל כך הרבה אנשים שתומכים בי". הנשיא ריבלין: "את גאווה ישראלית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שעשתה אתמול (שישי) היסטוריה אישית ולאומית, לינוי אשרם, שזכתה בתואר סגנית אלופת העולם בתחרות הקרב רב היוקרתית באליפות העולם בהתעמלות אומנותית, נחתה בישראל והתקבלה בחום, אהדה ואהבה בנמל התעופה בן גוריון. מיד עם נחיתתה, אשרם התפנתה למסיבת העיתונאים לכבוד ההישג הגדול.

אשרם אמרה: "זאת הרגשה מדהימה. אני מאושרת מקבלת הפנים שעשו לי כאן. כיף לי שיש כל כך הרבה אנשים שתומכים בי ואני עדיין לא מעכלת, זה ייקח לי זמן. זו הייתה שנה מוצלחת עבורי". על התחרות בסופיה: "באתי לאליפות העולם הזו אחרי עבודה קשה כדי לבוא ולעשות את הכי טוב שאני יכולה. זו היתה תחרות ארוכה של חמישה ימים. הכי ארוכה שהיתה לי. בתרגיל הכדור הראשון לא הצלחתי, אבל החישוק היה כבר טוב וידעתי שהכי חשוב יהיה הקרב רב ביום שישי, והוא היה קשה. כשיצאתי למכשיר האלות האחרון היה לי כיף לעשות אותו. אני לא מתעסקת תוך כדי התחרות במדליות. אני יודעת מה אני יכולה לעשות והשגתי מדליה היסטורית שעשתה מהומה במדינה".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אורן אשרם: "כשלינוי לא מצליחה במשהו, היא הופכת ללביאה"
לינוי אשרם והמאמנות חגגו: "מתרגשות ולא מעכלות. עכשיו הפנים לטוקיו"

מתעמלת אומנותית לינוי אשרם. קובי אליהו
לינוי אשרם מציגה את המדליות/קובי אליהו
מתעמלת אומנותית לינוי אשרם. קובי אליהו
לינוי אשרם בנתב"ג/קובי אליהו

איילת זוסמן, הכוריאוגראפית הראשית של נבחרות ישראל בהתעמלות אומנותית, הוסיפה: "לא סתם לינוי אשרם נמצאת היכן שהיא נמצאת. התחרות הזו היתה מטורפת. אמרנו לה שהיא הכי חזקה פיזית ומנטלית בתחרות. אנחנו עובדים והמטרה הולכת וגדלה כל הזמן. לא חשבנו שהיא תזכה במקום השני. ידענו שתהיה ירידה במהלך חמשת הימים. שמחנו שזה קרה דווקא בתרגיל הכדור הראשון. ידענו שהיא תתאושש אחרי זה. עדיין מוקדם לדבר על מדליה לטוקיו 2020".

המאמנת לנה קופילנקו: "אני מאושרת. עבדנו קשה מאוד. לא חשבנו על מדלייה אלא רק על איך היא תעשה את התרגיל הכי טוב שיש. הבנות היו מאוד חזקות. לינוי מיוחדת. היא לא כמו כולם במבנה ולא כמו כולם בעבודה. הקהל אהב אותה. אנחנו אומרים לה לפני כל תרגיל שהיא לינוי אשרם".

אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן: "אני גאה בלינוי ובמאמנות שלה. מה שמיוחד בלינוי אשרם זה שכל תרגיל שלה זה שואו. כולם מכירים ויודעים מה זה אשרם. יש לה כבר סטייל ויש לה שם עולמי".

מתעמלת אומנותית לינוי אשרם. קובי אליהו
לינוי אשרם עם נחיתתה/קובי אליהו
מתעמלת אומנותית לינוי אשרם. קובי אליהו
לינוי אשרם אחרי הנחיתה/קובי אליהו
מתעמלת אומנותית לינוי אשרם. קובי אליהו
לינוי אשרם מדברת במסיבת העיתונאים/קובי אליהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם אשרם, וכתב: "התקשרתי הערב ללינוי אשרם לאחר זכייתה במדליית הכסף בקרב רב באליפות העולם. אמרתי לה שזה הישג יוצא מן הכלל שמרים את הגאווה הלאומית של כולנו. לינוי, שתהיה לך הצלחה גדולה מאוד. כל הכבוד לך!".

נשיא המדינה רובי ריבלין בירך: "לינוי יקירה, את גאווה ישראלית! יכולות מופלאות, מסירות ומקצוענות ומופת של נצחון. תודה לך ולצוות המלווה אותך על ההשקעה ועל ההישגים".

שר החינוך נפתלי בנט כתב: "לינוי אשרם, את אלופה אמיתית! עם ישראל גאה בך ובהישגים שלך. נחישות והתמדה הן המפתח, אין כוכב נולד, יש כוכב מתאמץ".

שרת התרבות והספורט מירי רגב בירכה את אשרם: "שמחתי לשוחח בצאת השבת עם סגנית אלופת העולם לינוי אשרם ולברך אותה על ההישג ההיסטורי. לינוי הביאה לנו המון כבוד וריגשה מדינה שלמה. הודתי לה על התרומה שלה לספורט הישראלי ואני סמוכה ובטוחה שנראה אותה בעוד שנתיים על הפודיום".

וגם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully