וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם והמאמנות חגגו: "מתרגשות ולא מעכלות. עכשיו הפנים לטוקיו"

14.9.2018 / 21:04

המתעמלת והצוות שלה הכולל את לנה קופילנקו ואיילת זוסמן התקשו להסתיר את ההתרגשות לאחר הזכייה ההיסטורית במדליית כסף בתחרות הקרב רב באליפות העולם: "זה תוצר של העבודה הקשה שלנו"

לינוי אשרם. אתר רשמי
יום אדיר. לינוי אשרם/אתר רשמי

לינוי אשרם עשתה הערב (שישי) היסטוריה אישית ולאומית. זאת לאחר שזכתה בתואר סגנית אלופת העולם בתחרות הקרב רב היוקרתית. הכול התנקז לתרגיל האלות בסיום. אשרם הציגה תרגיל מושלם, הצליחה להקדים את אלכסנדרה סולדטובה מרוסיה ועלתה למקום השני בפודיום.

אשרם וצוות האימון שלה הכולל את לנה קופלינקו ואיילת זוסמן מסרו לאחר הזכייה במדליית הכסף: "אנחנו מתרגשות ועדין לא מעכלות את ההישג האדיר, אין ספק שזה תוצר של עבודה קשה וממושכת שאנו מקוות שתשמשך עד טוקיו. היום אפשר לומר בפה מלא כי אנו עם הפנים לטוקיו".

הברכות של מוסדות הספורט נראה שיגיעו בצאת השבת. ראשון המברכים היה ח"כ יואל רזבוזוב ("יש עתיד"). ח"כ רזבוזוב, ג'ודוקא אולימפי לשעבר, אמר הערב: "לינוי אשרם, בעוד תצוגה מדהימה, היא השגרירה הטובה ביותר של מדינת ישראל בעולם. זו היא ההסברה שאנחנו צריכים מול כל מדינות העולם. המדליה הזו היא הוכחה שעבודה רצינית, צוות מאמנים מסור ומקצועי, התמדה, והקצאת משאבים נכונה ולא רבה כל כך, הם המתכון להצלחה בספורט. לינוי, כבר תקופה ארוכה את גורמת לישראלים אושר גדול וגאווה לאומית. תמשיכי כך. תודה לך וכל הכבוד".

אגודת הפועל ראשון לציון, אליה משתייכת אשרם, פרסמה הודעת ברכה בה נאמר: "אנחנו גאים ומאושרים מההיסטוריה שעשתה לינוי אשרם באליפות העולם הזו, סגנית אלופת העולם לשנת 2018!! לינוי עשתה תחרות מדהימה וריגשה את כולנו עד דמעות. המתעמלת המופלאה הזו והצוות של הפועל ראשון לציון, לנה קופילנקו, איילת זוסמן, רעיה אירגו וגלינה ברסקי הן צוות מנצח!!!".

עוד בנושא
קרב רב: מדליית כסף והופעה מצוינת ללינוי אשרם באליפות העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully