וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב רב: מדליית כסף והופעה מצוינת ללינוי אשרם באליפות העולם

המתעמלת הישראלית הציגה יכולת נהדרת בתרגילי הכדור, האלות, הסרט והחישוק. זוהי המדליה השלישית של לינוי אשרם באליפות. ניקול זליקמן הצעירה הרשימה וסיימה את התחרות במקום ה-11

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית, תרגיל הסרט, מאי 2017. AP
הישג אדיר. אשרם/AP

הישג מרשים לספורט הישראלי: המתעמלת לינוי אשרם זכתה הערב (שישי) במדליית כסף בתחרות הקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אומנותית. זוהי המדליה השלישית של אשרם בתחרות היוקרתית. אשרם הציגה הופעה יציבה בארבעה מכשירים שונים והייתה שנייה רק לדינה אברינה מרוסיה ששולטת בענף ללא עוררין. בכך שיפרה אשרם את הישג השיא שלה - מקום שלישי בתחרות הקרב רב באליפות העולם בשנה שעברה. אברינה סיימה את התחרות עם ציון כללי של 81.450, אשרם השיגה ניקוד מצטבר של 79.700 ואלכסנדרה סולדטובה סיימה עם 79.175 נקודות. אשרם תקבל בעקבות ההישג שלה מענק של 84 אלף שקלים ותשוב מחר (שבת) לישראל.

ניקול זליקמן שאף היא השתתפה בתחרות סיימה את הקרב רב במקום ה-11. מבחינת זליקמן שהשתתפה לראשונה באליפות העולם מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית לקריירה.




עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מדליה שנייה באליפות העולם: לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בתרגיל הסרט

המתעמלת הישראלית ניקול זליקמן. עמית שיסל, הוועד האולימפי, אתר רשמי
נתנה את כל מה שיש לה. זליקמן/אתר רשמי, עמית שיסל, הוועד האולימפי

לינוי אשרם

תרגיל הסרט

פתיחה טובה לאשרם, שביצעה תרגיל בדרגת קושי גבוהה וזכתה לציון גבוה של 18.900 - הגבוה ביותר מבין כל המתחרות שקדמו לה בתרגיל הסרט.

תרגיל החישוק

אשרם המשיכה בהופעה היוצאת מן הכלל שלה והציגה תרגיל מדוד ללא טעויות. הציון המצוין 20.4. אשרם מציגה יכולת נהדרת לצד דינה אברינה הרוסייה.

תרגיל הכדור

אשרם הציגה שליטה מופלאה בכדור, שלא הרבה כדורגלנים בליגת העל מצליחים להגיע אליה. הציון: 19.750. הציון השלישי באיכותו בגמר. אשרם הגישה ערעור על הציון והוא נדחה.

תרגיל האלות

אשרם שוב הציגה תרגיל נקי וסיימה הופעה יציבה בגמר הקרב רב. אשרם סיימה את התרגיל בתחושה טובה וקיבלה ציון של 20.650 שמקנה לה מדליית כסף באליפות העולם. הישג אישי עצום וגם יום גדול לספורט הישראלי.

עוד באותו נושא

מדליה שנייה באליפות העולם: לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בתרגיל הסרט

לכתבה המלאה
seperator

ניקול זליקמן

תרגיל הכדור

הישראלית הצעירה פתחה את גמר אליפות העולם הראשון שלה ברגל ימין, והשיגה ניקוד של 18.500 (גבוה יותר מרוב המתחרות בתרגיל הכדור).

תרגיל האלות

זליקמן ניפקה תרגיל סולידי בדרגת קושי גבוהה וקיבלה את הציון 18.950. הציון שלה היה גבוה יותר מכל המתחרות בחלק הראשון של הגמר.

תרגיל הסרט

הישראלית שוב הציגה תרגיל טוב ואותתה על הרצון להתברג בטופ העולמי. הציון: 17.100. במדליה היא לא תזכה, אבל זליקמן השאירה רושם טוב מאוד בתחרות היוקרתית.

תרגיל החישוק

זליקמן סיימה את השתתפותה באליפות העולם עם התרגיל הפחות טוב שלה בתחרות. הציון בהתאם: 17.275. המתעמלת הצעירה סיימה תחרות יפה ונכנסה לתודעה הלאומית. בסיכומו של דבר: מקום 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully