וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליה שנייה באליפות העולם: לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בתרגיל הסרט

המתעמלת ממשיכה להרשים בתחרות בסופיה: אחרי מדליית הכסף ההיסטורית בתרגיל החישוק, היא אספה גם ארד בתרגיל הסרט עם ציון של 18.500. בשישי תנסה להשיג מדליה גם בתחרות הקרב-רב

כתבת ארטיום דולגופיאט 2018/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ראיון מיוחד עם המתעמל ארטיום דולגופיאט

לינוי אשרם זכתה הערב (חמישי) במדליה נוספת באליפות העולם בהתעמלות אומנותית. אחרי מדליית הכסף ההיסטורית בתרגיל החישוק ביום שלישי, המתעמלת הבכירה של ישראל השתתפה הערב בגמר תרגיל הסרט, סיפקה עוד הופעה נהדרת וסיימה במקום השלישי עם ציון של 18.500 השווה מדליית ארד בתחרות הנערכת בסופיה, בולגריה.

עבור אשרם בת ה-19 זוהי מדליה רביעית באליפויות העולם, אחרי שהשיגה מדליית ארד בתחרות הקרב-רב ואחת בתרגיל הסרט באליפות הקודמת שנערכה לפני שנה בפזארו, איטליה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ביום שלישי: לינוי אשרם זכתה במדליית כסף בתרגיל החישוק באליפות העולם
לינוי אשרם לא הצליחה להעפיל לגמר תרגיל האלות באליפות העולם

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית. GettyImages
שתי מדליות תוך 48 שעות. לינוי אשרם/GettyImages

אשרם עלתה מהמקום השני במוקדמות עם ציון 18.550 שרשמה בבוקר, אבל בגמר איבדה חצי נקודה. היא נותרה אחרי אלכסנדרה סולדאטובה הרוסייה שבכתה אחרי תרגיל מאכזב מבחינתה ובכל זאת קטפה את הזהב עם 18.600, אבל גם אחרי האיטלקייה מילנה בלדסארי שעלתה להופיע אחרונה, הפתיעה עם תרגיל שזיכה אותה בציון 18.550 ולקחה את מדליית הכסף בה החזיקה עד אז אשרם.

מחר (14:00) תגיע התחרות לשיאה, כאשר אשרם תשתתף יחד עם ניקול זליקמן בת ה-17 בגמר הקרב-רב. אשרם, שבאליפות העולם הקודמת בפזארו השיגה את מדליית הארד בקרב-רב, עלתה לגמר הכללי מהמקום השמיני ואילו זליקמן, שבאליפות העולם הראשונה שלה הפתיעה עם המקום החמישי בגמר החישוק וגם בגמר הכדור, העפילה מהמקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully