וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם לא הצליחה להעפיל לגמר תרגיל האלות באליפות העולם

12.9.2018 / 16:30

אחרי שהשיגה אתמול מדלית כסף היסטורית בתרגיל החישוק, אשרם השיגה תוצאה של 17.400 בסופיה שלא הספיקה לגמר. ניקול זליקמן השיגה תוצאה טובה יותר של 17.450, שגם לא הספיקה לגמר

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית, תרגיל האלות, מאי 2017. AP
האתגר האמיתי עדיין מחכה לה. לינוי אשרם/AP

לינוי אשרם, שזכתה אתמול (שלישי) במדלית כסף באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בסופיה בתרגיל החישוק, לא הצליחה לעלות היום לגמר תרגיל האלות כשקיבלה ציון של 17.400. המתעמלת הישראלית לא הצליחה להמשיך את המומנטום החיובי וגם ניקול זליקמן, נציגתנו השנייה באליפות, לא עלתה לגמר למרות שרשמה תוצאה טובה יותר של 17.450.

למרות זאת, יש לזכור כי התחרות החשובה ביותר היא תחרות הקרב רב, שתתקיים מחרתיים ואליה יעפילו 24 המתעמלות הטובות ביותר בעולם ואשרם עדיין צפויה לקחת בך חלק. אשרם וזליקמן נמצאות בעמדה טובה להעפלה לקרב רב, אך הן יצטרכו להשיג תוצאה טובה גם בתרגיל הסרט האחרון שיתקיים מחר. בניגוד לאולימפיאדה שם מחולקות המדליות למתעמלות האישיות רק בקרב רב, באליפות העולם קיימת גם תחרות על מדליה עבור כל אחד מארבעת התרגילים.

המטרה של אשרם וזליקמן היא להתברג בין 24 המתעמלות הטובות ביותר בתום ארבעת התרגילים ולעלות כאמור לתחרות הקרב רב ביום שישי. אמש העדיפו בסביבתה של אשרם לשמור על איפוק וצניעות. למרות שהיה מדובר בהישג השיא של מתעמלת בודדת שכן עד כה נטע ריבקין ואשרם עצמה זכו רק במדלית ארד באליפות עולם, ניסו במחנה של המתעמלת המצטיינת מראשון לציון להתרכז במה שמה שמצפה לה היום. "צריך להוריד את לינוי לקרקע", אמרו אמש בסביבתה. "הדבר הכי חשוב כרגע זה לשמור את לינוי עם שתי רגליים על הקרקע כי אנחנו מכוונים ליום שישי. זה לא משנה מאיזה מקום היא תעלה לקרב הרב. העיקר שהיא תעלה ואין שום סיבה שלינוי לא תעלה לגמר הקרב רב". באולם אתמול בסופיה נכחו עשרות ישראלים שדחפו את המתעמלות הישראליות לתוצאות טובות. ביניהם היו גם הוריה של אשרם ואחותה הקטנה.

"אני מאושרת מהזכייה", אמרה בלילה אשרם. "זוהי מדלית כסף היסטורית אך יחד עם זאת, אני עם הפנים קדימה לקראת ימי התחרות הקרובים".

היום תגיע לסופיה נבחרת ההתעמלות האמנותית בהדרכתה של אירה ויגדורצ'יק. ביום שבת, כאשר יסתיימו התחרויות האישיות, תחל התחרות של הנבחרות ואחרי הרבה מאוד זמן של בלגן וחוסר שקט סביב המאמנת הלאומית, היא תרצה לנפק סוף סוף גם קבלות על המשטח.

(עדכון ראשון: 08:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully