וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם זכתה במדליית כסף בתרגיל החישוק באליפות העולם

מתעמלת הבכירה של ישראל קיבלה ציון עגול של 20.000 אחרי תרגיל נהדר בגמר וסיימה כסגנית של דינה אברינה: "מאושרת, זו זכייה היסטורית". ניקול זליקמן סיימה חמישית גם בגמר הכדור

כתבת ארטיום דולגופיאט 2018/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ראיון מיוחד עם המתעמל ארטיום דולגופיאט

לינוי אשרם קבעה הערב (שלישי) את הישג השיא בקריירה שלה, כשהשיגה את מדליית הכסף בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית הנערכת בסופיה, בולגריה. המתעמלת הבכירה של ישראל עלתה לגמר מהמקום השלישי עם ציון של 19.950 שהשיגה במוקדמות, ושיפרה אותו עם ביצוע נפלא שזיכה אותה בציון עגול של 20.000 בגמר. רק האלופה הרוסייה דינה אברינה הקדימה אותה עם 20.850, כשהישראלית הנוספת ניקול זליקמן בת ה-17 הרשימה באליפות העולם הראשונה שלה וסיימה במקום החמישי עם 19.500.

עבור אשרם בת ה-19 זוהי מדליה שלישית באליפויות העולם, אחרי שהשיגה מדליית ארד בתחרות הקרב-רב ואחת בתרגיל הסרט באליפות שנערכה בפזארו, איטליה, באוגוסט 2017. לאחר התחרות אמרה: "אני מאושרת מהזכייה, זוהי מדליית כסף היסטורית, אך יחד עם זאת אני עם הפנים קדימה לקראת שלושת ימי התחרויות הקרובים".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מונס דאבור ספורטאי השנה של גולשי וואלה! ספורט, לינוי אשרם במקום השלישי
מנת החג שלי: ספורטאי ישראל בוחרים את המאכל האהוב עליהם

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית. GettyImages
מדליה שלישית באליפויות עולם. לינוי אשרם/GettyImages

אחרי תוצאה מאכזבת בתרגיל הכדור עם ציון 17.000 בלבד אתמול, אשרם הייתה המדורגת ראשונה לאחר התרגיל שלה במוקדמות החישוק, אבל שלוש רוסיות קיבלו יותר מ-20 נקודות וחלפו על פניה, כך שהיא ירדה למקום הרביעי. למרות זאת, היא עלתה לגמר מהמקום השלישי שכן לכל מדינה מותר לשלוח שתי נציגות בלבד לגמר. זליקמן עלתה מהמקום החמישי ואילו יוליאנה טלגין סיימה במקום ה-16 עם ציון של 18.150.

זליקמן השתתפה לאחר מכן גם בגמר תרגיל הכדור, וגם בו סיימה במקום החמישי עם ציון של 19.400. דינה אברינה קטפה פעם נוספת את הזהב.

המטרה העיקרית של אשרם היא כמובן גמר הקרב-רב, בו השיגה כאמור את מדליית הארד באליפות העולם לפני שנה. גם זליקמן נמצאת חזק בתמונת העלייה לגמר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully