וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוב קולות: מונס דאבור נבחר לספורטאי השנה של גולשי וואלה! ספורט

חלוץ זלצבורג גרף 26 אחוזים מהקולות, הקדים את לונה צ'מטאי (20 אחוזים), לינוי אשרם (10) ויובל זוסמן (10), ואמר בתגובה: "כיף לקבל הערכה על דבר שאתה עובד כל כך קשה בשבילו. מודה לכולם"

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. AP
שנה חלומית עם סיומת חמוצה. דאבור חוגג/AP

אתם בחרתם: מונס דאבור הוא הספורטאי השנה של גולשי וואלה! ספורט. חלוץ זלצבורג ונבחרת ישראל גרף 26 אחוזים מהקולות שלכם בסקר שפרסמנו בשבועות האחרונים, והקדים את לונה צ'מטאי (20 אחוזים מהקולות), לינוי אשרם (%10), יובל זוסמן (%10), דיא סבע (8%), שגיא מוקי (8%), חנן ממן (7%), עומרי כספי (6%), חנה קנייזבה מיננקו ודיאנה ויסמן (2%) וארטיום דולגופיאט (1%).

"קודם כל אני מודה לכל הגולשים שהצביעו לי ונתנו לי את הזכות הזאת", אמר דאבור בתגובה לבחירה. "זה כבוד גדול בשבילי! תמיד כיף ומשמח לקבל הערכה על דבר שאתה עובד כל כך קשה בשבילו ועובר כל כך הרבה קשיים בשביל זה. אני אמשיך לעבוד קשה בשביל לנסות להיות סמל ודוגמא להצלחה עבור ילדים, עם שילוב של כישרון ועבודה קשה".

זו אכן הייתה שונה מוצלחת למדי עבור דאבור. החלוץ בן ה-26, שחזר לקדנציה שנייה בזלצבורג בקיץ שעבר, הפך לשחקן הרכב קבוע אצל המאמן מרקו רוזה, זכה עם הקבוצה באליפות אוסטריה וסיים את העונה כמלך שערי הליגה עם 22 כיבושים. בנוסף, הגיע עם הקבוצה לחצי גמר הליגה האירופית כשבמהלך הקמפיין הוא כובש חמישה שערים ורושם שלושה בישולים.

השנה העברית הסתיימה בטעם חמצמץ אחרי הצמד וההדחה פלייאוף ליגת האלופות וההפסד עם נבחרת ישראל לאלבניה במחזור הפתיחה של ליגת האומות, אולם אין ספק שדאבור עדיין נראה על דרך המלך.

עוד בנושא

השניים הם הגבול: על השילוב המבטיח בין ערן זהבי למונס דאבור
זכה בתפקיד הראשי: דאבור מוביל את דירוג הליגיונרים של אוגוסט
אמש בקרואטיה: רועי גורדנה כבש ב-1:2 של בלופו על זאפרשיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully