וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הסתגלות: מכבי תל אביב ניצחה 84:87 את חימקי מוסקבה

הצהובים, ללא שבעה שחקני מובילים, חזרה מפיגור של 17 נקודות בדרך לניצחון במשחק הכנה ראשון בטורניר בקפריסין. ג'וני אובריאנט קלע 23 נקודות, פארגו הוסיף 19 ושישה אסיסטים

ג'רמי פארגו, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לקח מנהיגות. פארגו/ברני ארדוב

מכבי תל אביב, נטולת שבעה שחקני סגל, פתחה ברגל ימין את משחקי ההכנה שלה העונה. הצהובים חזרו מפיגור של 17 נקודות במחצית (51:34) בדרך לניצחון על חימקי מוסקבה בטורניר הכנה בקפריסין. יש לציין כי גם חימקי הייתה בסגל חסר ללא הכוכב הגדול שלה, אלכסיי שבד. מכבי תל אביב לא נראתה טוב במחצית הראשונה ונקלעה לפיגור דו ספרתי. אבל קאמבק ברבע השלישי ויכולת טובה בדקות הסיום סידרו לחבורה של נבן ספאחיה פתיחה חיובית לעונה. הסנטר החדש ג'וני אובריאנט קלע 23 נקודות וג'רמי פארגו להט עם 19 נקודות ושישה אסיסטים. בהמשך הטורניר ישחקו הצהובים מול פנאתינייקוס וא.א.ק. אתונה.

קלעו למכבי תל אביב: ג'וני אובריאנט 23, ג'רמי פארגו 19, אלכס טיוס 12, דני אבדיה 11, אנג'לו קלויארו 8, אלכס טיוס 7.

הרבו לקלוע לחימקי: ג'ורדן מקי 18, טוני קרוקר 16, אנטוני גיל 11



עוד בנושא:

הכי רחוק מהעונה שעברה: הרשמים הראשונים ממכבי תל אביב המתחדשת
מאבק הרואי, גישה לוזרית: סיכום ההפסד של נבחרת ישראל לגאורגיה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה שכללה את אנג'לו קלויארו, ג'רמי פארגו, דיאנדרה קיין, דני אבדיה ואלכס טיוס. הצהובים בהנהגת פארגו החלו ללמוד אחד את השני במצד אמת והציגו חוסר תיאום בהגנה שאפשר ליריבה סלים קלים. אבל ההתקפה של מכבי תל אביב תפקדה לא רע ולאחר עשר דקות של משחק הרוסים הובילו 21:24. ג'וני אובריאנט עלה מהספסל והראה שיש לו נוכחות מתחת לסלים.

רבע 2

חימקי פתחה את הרבע השני בריצה ועלתה לפער דו ספרתי 24:35. מכבי תל אביב ניסתה להגיב בהכנסת כדורים פנימה לאובריאנט ובזריקות מבחוץ של פארגו, אבל חימקי טיפסה ל-27:40. התמונה לא השתנתה עד לסיום המחצית בה חימקי הובילה בבטחה 34:51.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
פתיחה חיובית. ספאחיה/יוסי ציפקיס

רבע 3

הצהובים התעוררו בפתיחת החלק השני של המשחק. דני אבדיה צלף שלשה, דיאנדרה קיין הוסיף נקודות משלו וההפרש צומק ל-45:56. מכבי תל אביב המשיכה ללחוץ, חימקי נעלמה, וסל של פארגו עם הבאזר הוריד ל-60:62 לזכות הרוסים לפני עשר הדקות האחרונות של המשחק.

רבע 4

פארגו המשיך ללהוט ומכבי תל אביב טיפסה ליתרון 62:64. התוצאה הצמודה נשמרה לאורך כל הרבע ושתי הקבוצות נקלעו לנדנדת סלים בשניות הסיום וידה של מכבי תל אביב הייתה על העליונה כשנקודות של דני אבדיה מהקו הבטיחו למעשה את הניצחון. 84:87 לחבורה של נבן ספאחיה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully