וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לרגע הקשה של ליאונל מסי: "הוא בכה כמו תינוק שאיבד את אמא"

אלביו פאולורוסו, מאמן הכושר של ארגנטינה, סיפר כיצד מצא את הכוכב שלו במלון לאחר ההפסד לצ'ילה בגמר קופה אמריקה 2016: "הוא היה לבד, בשתיים בלילה, שכב שם ללא אף אחד שינחם אותו"

צילום מסך

ליאונל מסי חווה במהלך הקיץ עוד טורניר לא פשוט עם נבחרת ארגנטינה, וסימני השאלה לגבי עתידו באלביסלסטה רק הלכו והתגברו. זו כמובן לא היתה המפלה הראשונה של הפרעוש, וככל הנראה גם לא הכואבת מכולן. הכואבת ביותר, כך לפי מאמן הכושר של הנבחרת לשעבר, היתה בגמר קופה אמריקה 2016, אז הפסידה ארגנטינה 4:1 לצ'ילה בדו-קרב פנדלים.

"טקס הזכייה היה קשה מאוד, אבל הקשה ביותר הגיע לאחר מכן", חשף אלביו פאולורוסו, מאמן הכושר של טאטה מרטינו בתקופה ההיא. "בשתיים בבוקר פחות או יותר מצאתי במלון את ליאו, לבד, בוכה כמו תינוק שאיבד את אמא שלו. אני שומע שמבקרים אותו, אומרים שברגע שהוא שב לאירופה הוא שוכח, שיש לו כסף והכל, אבל הוא שכב שם ללא אף אחד שינחם אותו, חיבקתי אותו ושנינו בכינו".

לאחר המשחק הטראומתי ההוא הודיע מסי על פרישה מנבחרת ארגנטינה, אך פחות מחודשיים לאחר מכן אישר שישוב למדים הלאומיים.

פאולורוסו, שעבד עם מסי גם בברצלונה, אמר על הפרעוש: "יש לי רק מילות תודה להגיד לו. הוא תמיד עבד נהדר, אפילו ידע להבחין האם כר הדשא רך או קשה. כל השחקנים מנסים לתת את הטוב ביותר שלהם, וכשהם מגיעים לנבחרת יש עליהם לחץ גדול".

ואם במסי עסקינן, פפ גווארדיולה סיפר כמה זמן לקח לפרעוש להבין כמה גדול הולך להיות חברו החדש לקבוצה סרג'יו בוסקטס, כשערך את אימוני הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בסוף העשור הקודם. "אני זוכר מה מסי אמר לי", סיפר פפ. "אחרי 2-3 ימים של אימונים איתו, הוא בא ואמר לי, 'אני אוהב את הבחור הזה'. אמרתי, 'איפה שיהיו לנו צרות, שם הוא יהיה'. הוא עושה הכל עבור השחקנים שסביבו".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
נאסר אל חלאיפי יוצא נגד ריאל מדריד: "לא הוגן שאחרות מדברות עם השחקנים שלנו"
אנדראה פירלו: "לא אופתע אם פול פוגבה יחזור ליובנטוס"

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי ב-2016. GettyImages
רגע טראומתי. מסי בגמר קופה אמריקה ב-2016/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully