וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסר אל חלאיפי יוצא נגד ריאל מדריד: "לא הוגן שאחרות מדברות עם השחקנים שלנו"

נשיא פ.ס.ז' מאס בשמועות סביב ניימאר וצופה לברזילאי גדולות: "זה די מתסכל, חשוב ששום דבר לא ייעשה מאחורי הקלעים. זו השנה של ניימאר, הוא ואמבפה החלוצים הטובים בעולם"

עריכת וידאו: ניר חן

השמועות בנוגע למעבר אפשרי של ניימאר לריאל מדריד לא פוסקות, ולנאסר אל חלאיפי מתחילה להיגמר הסבלנות. בראיון שהעניק ל"מארקה", אמר הבעלים של פריס סן ז'רמן: "אם להיות כן, זה די מתסכל, כי זה לא הוגן שמועדונים אחרים מדברים עם השחקנים שלנו. אנחנו לא אוהבים את זה וכבר דיברנו על זה עם ריאל מדריד. אנחנו מכבדים אותם ואת הנשיא פלורנטינו פרס, אבל חשוב ששום דבר לא ייעשה מאחורי הקלעים. אם יש משהו, מוטב שכולם ידברו עליו, אני אדבר עם פרס ונראה מה אנחנו אוהבים ומה לא. זה מה שאנחנו מצפים מכל המועדונים, לא רק ריאל מדריד".

אל חלאיפי אף נשאל על צרות הפייר פליי של המועדון, והפנה אצבע מאשימה (גם אם בעקיפין) אל עבר ריאל מדריד והתקשורת הספרדית: "אלה שמועות שמגיעות בעיקר מספרד, וכולם יודעים מאיפה. אנחנו רגועים, כל מה שעשינו הוא במסגרת החוק. מכרנו שחקנים בסכום שיא וכעת נתמקד בעתיד. אני לא אוהב אנשים לא כנים, שנראים כמו חברים ואז עושים דברים מאחורי הגב".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
סבסטיאן פריי: "אני לא מבין למה פריס סן ז'רמן צירפה את בופון"
פאולו דיבאלה לא מתרגש להיות על הספסל: "יש את כל העונה לפנינו"

נאסר אל חלאיפי לצד ניימאר, פריס סן ז'רמן. רויטרס
סוף לשמועות? ניימאר ואל חלאיפי/רויטרס

על השנה הקשה שעברה על הכוכב הברזילאי שלו, שכללה פציעה ולאחר מכן מונדיאל לא פשוט, אמר אל חלאיפי: "כרגע הוא בסדר, לא היה לו זמן להגיע לשיאו אחרי הפציעה, אבל כעת יש לו ביטחון ואנחנו שמחים שנוכל לסמוך עליו. זו הולכת להיות השנה שלו, הוא שמח ויש לו המון מוטיבציה. יש לנו את החלוצים הטובים ביותר, לא רק ניימאר אמבפה אלא גם קבאני ודי מריה, וזה מקור לגאווה. נילחם על כל התארים כי זו המטרה שלנו. לדעתי ניימאר ואמבפה הם החלוצים הטובים בעולם, יש לנו קבוצה מדהימה".

אם כך, האם זו תהיה השנה בה פריס סן ז'רמן סוף סוף הולכת עד הסוף גם בליגת האלופות? אל חלאיפי מקווה שכך יהיה: "יש לנו אתגר חדש, שחקנים חדשים, מאמנים חדשים ושיטת משחק חדשה. אנחנו זקוקים לעוד קצת מזל. בופון יוסיף לנו המון דברים, על המגרש ומחוצה לו. הוא אגדה, וזו גאווה גדולה שהוא לובש את המדים שלנו".

עוד באותו נושא

סבסטיאן פריי: "אני לא מבין למה פריס סן ז'רמן צירפה את בופון"

לכתבה המלאה
ג'אנלואיג'י בופון שוער פריס סן ז'רמן. רויטרס
יוסיף הרבה. בופון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully