וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן פריי: "אני לא מבין למה פריס סן ז'רמן צירפה את בופון"

השוער הצרפתי ששיחק שנים ארוכות באיטליה ופרש לפני שלוש שנים, התייחס למעבר המפתיע של סופר ג'יג'י לצרפת: "אם בופון הובא כדי לשמש כדמות בחדר ההלבשה, אז הוא מדריך יקר מאוד"

ג'אנלואיג'י בופון שוער פריס סן ז'רמן. רויטרס
יירד לספסל? ג'יאנלואיג'י בופון/רויטרס

ג'יאנלואיג'י בופון חתום על אחד המעברים המפתיעים של הקיץ האחרון בכדורגל העולמי, כשעבר מיובנטוס קבוצתו ב-17 השנים האחרונות לפרויקט היוקרתי של פריס סן ז'רמן. בינתיים, השוער האיטלקי הוותיק שבקרוב ימלאו לו 41, חולק את אפודת השוער הראשון עם אלפונס אראולה, הצרפתי הצעיר שגדל במחלקות הנוער של המועדון מעיר האורות. השבוע מאמנו תומאס טוכל התבטא בעניין ואמר: "כרגע, הנטייה היא שאראולה יהיה השוער הראשון. הוא גדל במועדון והאופי של הקבוצה טבוע בו. זה משהו שאנחנו לא יכולים לוותר עליו".

עוד בנושא
שחקני צרפת הציגו לקהל את הגביע העולמי: "האווירה הייתה מחשמלת"
מריו באלוטלי חזר לאימוני ניס בקיץ במשקל 100 קילוגרם
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

סבסטיאן פריי שוער גנואה. AP
במדי גנואה. סבסטיאן פריי/AP

סבסטיאן פריי, השוער הצרפתי ששיחק 11 עונות באיטליה, בעיקר בפיורנטינה, התראיין לגזאטה דלו ספורט, וסיפר שהוא לא מבין את הצעד של הפריסאים. "אני לא מבין שני דברים", אמר פריי, "קודם כל, למה פריס סן ז'רמן הביאה את בופון כשיש לה את אראולה?, אני אוהב את ג'יג'י, והוא בהחלט דמות היסטורית, אבל במקומו הייתי פורש", ייעץ הצרפתי. "דבר שני, אם המטרה הייתה להביא את בופון כמדריך בחדר ההלבשה, אז הוא מנטור יקר מאוד! השוער שלמעשה קיבל את האפודה הראשונה הוא זה שמרוויח הכי מעט".

בתוך כך, פריס סן ז'רמן פירסמה מדים מיוחדים של חברת אייר ג'ורדן אותם תלבש במשחק ליגת האלופות הקרוב מול ליברפול. חברת הביגוד שמזוהה עם עולם הכדורסל תופיע לראשונה בהיסטוריה על חולצות כדורגל. בהקשר זה, נאסר אל חאליפי נשיא המועדון אמר: "אנחנו אחד משלושת מותגי הכדורגל הגדולים בעולם".

עוד באותו נושא

"הוא לא שחקן של עבודה קשה": כך צ'לסי פספסה את קיליאן אמבפה

לכתבה המלאה

הצרפתים מציגים את המדים החדשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully