וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג לאבי לוזון: יורדים מיוסי בניון. השחקן ינסה לעבור בכל זאת

הבעלים שוחח עם האיש החזק במכבי פתח תקוה. בבית"ר טענו: "לא פנינו לשחקן תחת חוזה, בניון בדק את האפשרות לחזור". הקשר עשוי לעשות ניסיון נוסף לשוב לטדי אחרי הפועל חדרה

עריכת וידאו: ניר חן

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג שוחח היום (שישי) בצהריים עם אבי לוזון והודיע לו כי בית"ר ירושלים החליטה לרדת מיוסי בניון. בנוסף, אמר חוגג בשיחה כי הוא מתכוון להציע לבניון להצטרף לבית"ר ירושלים בקיץ, אם השחקן ירצה להמשיך לשחק וישמור על כושר גופני טוב. עם זאת, על אף הטלפון של חוגג וההודעה של בית"ר, בניון עצמו עדיין לא ויתר לגמרי על המעבר וינסה את מזלו פעם נוספת אחרי המשחק מול הפועל חדרה, רגע לפני סגירת חלון ההעברות בליגת העל.

"למען הספר ספק, כשיוסי בניון בדק את האפשרות לחזור ולשחק בשורות המועדון על מנת לסיים את הקריירה שלו בבית"ר ירושלים המועדון אותו אהד מילדות, הבעלים משה חוגג, ראה בכך כבוד רב להעניק לאחד מגדולי שחקני ישראל בכל הזמנים את המקום הראוי לו לסיים את הקריירה", הבהירו בבית"ר ירושלים. "לא פנינו לשחקן תחת חוזה ולא התעלמנו מרצונותיה וצרכיה של מכבי פתח תקווה והעומד בראשה אבי לוזון. ברור ונהיר לנו כי ההחלטה האם המהלך ייצא לפועל בידי מכבי פתח תקווה ואנו נכבד כל החלטה של ראשי המועדון. יש מערכת יחסים של כבוד הדדי בין המועדונים וכך יישאר בכל מקרה. אנו מאחלים הצלחה למכבי פתח תקווה במשחקה במחזור הקרוב".

כזכור, קודם לכן הציעו במכבי פתח תקוה לבניון להצטרף לצוות האימון בעונה הבאה, ובנוסף להחזיק בתפקידים מקצועיים שיסייעו למועדון. ייתכן והקבוצה מהבירה תודיע בקרוב כי היא יורדת רשמית מנושא בניון.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
דיווחים חיים לקראת משחקי שבת: שהר ומלמד לא בסגל הפועל ב"ש, סאבו והאסלביינק יערכו בכורות
מכבי תל אביב: "אם בן שהר יסכים לרדת בשכרו, יהיה על מה לדבר"
יוסי אבוקסיס: "דיברנו על קרלוס קוויאר מתחילת העונה, מאושרים שהוא איתנו"

יוסי בניון שחקן מכבי פתח תקוה חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
נשאר במלאבס. בניון/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה ממשיכה לעבות את הסגל והיום (שישי) הודיעה רשמית על חתימת חביב חביבו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות. הקבוצה של אלישע לוי חיפשה חלוץ זר במהלך הקיץ, וכעת הצליחה לצרף את השחקן בן ה-31, שהיה מועמד לפני שלוש שנים למכבי חיפה ושוחרר לאחרונה מקבוצת קטאר SC.

חביבו, יליד הרפובליקה של מרכז אפריקה שגדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, שיחק בעבר בשרלרואה וטוביזה הבלגיות, והעביר תקופות של כמה חודשים בסטיאווה בוקרשט הרומנית ובלידס יונייטד האנגלית. עונת השיא שלו הייתה 2013/14. הוא כבש 9 שערים ב-17 משחקים במדי זולטה וארחם ובינואר גנט רכשה אותו תמורת 1.6 מיליון יורו. בחצי העונה הבאה כבש 11 שערים נוספים וסיים את העונה עם 20 כיבושים בליגה הבלגית. ראן הצרפתית מיהרה לשים עליו את היד ושילמה עבורו 2.5 מיליון יורו, אבל הוא לא הצליח לשחזר את ההצלחה מבלגיה והבקיע 3 שערים ב-26 משחקים, רובם כמחליף. לאחר מכן שיחק גם בגזיאנטפספור הטורקית ולא כבש, חזר לעצמו עם שבעה שערים בלאנס מהליגה השנייה בצרפת ב-2017 ואז עבר לקטאר, שם הסתפק בשער אחד.

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה: חביב חביבו נחת להתרשמות ובדיקות רפואיות

לכתבה המלאה
שחקן מכבי פתח תקוה חביב חביבו. האתר של מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
ברוך הבא. חביבו/אתר רשמי, האתר של מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully