וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "דיברנו על קרלוס קוויאר מתחילת העונה, מאושרים שהוא איתנו"

אבוקסיס ובני יהודה קיימו מסע"ת לקראת המפגש מול מכבי חיפה בראשון והביעו שביעות רצון מצירופו של הבלם: "הנסיון שלו יקרין על אחרים". דולב חזיזה: "יוסי נותן לי ביטחון, מקווה לכבוש גם בליגה"

קובי אליהו

אחרי שפתחה את העונה עם הפסד ותיקו מול מכבי פתח תקוה, בני יהודה תחפש ביום ראשון ניצחון בכורה מול מכבי חיפה, אותה הכניעה לא מעט פעמים בעבר הלא רחוק. היום (שישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן יוסי אבוקסיס והקשר דולב חזיזה, ולאחר מכן קיימה אימון.

"אנחנו לוקחים מהמשחק האחרון הרבה דברים טובים", אמר אבוקסיס במסע"ת. "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלי בשנתיים שאני פה בבני יהודה, חוץ מכיבוש שערים כי זה המשחק עם הכי הרבה החמצות שאני זוכר במחצית אחת. חוץ מזה יש לנו גם דברים לשפר כי במחצית השנייה היתה לנו ירידה בעיקר מנטלית. אנחנו צריכים לדעת לא להוריד את הראש גם כשסופגים. נחזור לליגה למשחק קשה מול מכבי חיפה, אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו".

על ההצטרפות של קרלוס קוויאר: "זה שחקן שדיברנו עליו מתחילת העונה, כמובן שהוא היה אופציה מאוד חשובה מבחינתנו. אנחנו שמחים שהוא איתנו, הוא שחקן עם המון נסיון שמקרין על אחרים".

דולב חזיזה הוסיף: "אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה מול מכבי חיפה, אנחנו מאמינים שאפשר ונבוא הכי מרוכזים והכי נחושים. אני בכושר טוב, יוסי נותן לי ביטחון ואני מקווה שאחרי הגולים בגביע הטוטו אכבוש גם בליגה".

איסמעילה סורו, שנפגע בברכו באימון לפני יומיים, עבר סדרת בדיקות מקיפות, כולל צילום MRI ומהן עולה כי הוא סובל מנזק קל בלבד ברצועה הצידית. סורו יעבור מבחני כשירות ביומיים הקרובים ולאחר מכן יקבלו הצוות המקצועי והרפואי החלטה בנוגע לשיתופו במפגש מול מכבי חיפה ביום ראשון.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
מחפש ניצחון בכורה. אבוקסיס/קובי אליהו
דולב חזיזה, בני יהודה. קובי אליהו
יכבוש גם בליגה? דולב חזיזה/קובי אליהו
שחקן בני יהודה קרלוס קוויאר. קובי אליהו
בבני יהודה מתלהבים. קרלוס קוויאר באימון/קובי אליהו
שחקן בני יהודה בן תורג'מן. קובי אליהו
בן תורג'מן/קובי אליהו
שחקן בני יהודה דן מורי. קובי אליהו
דן מורי/קובי אליהו
שחקני בני יהודה מתן בלטקסה, דניאל פלשר. קובי אליהו
מתן בלטקסה ודניאל פלשר/קובי אליהו
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס/קובי אליהו
קרלוס קוויאר באימון בני יהודה. קובי אליהו
קרלוס קוויאר באימון בני יהודה/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully