וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת והפועל תל אביב יפגשו בגמר הטורניר ע"ש אודי סגל ז"ל

13.9.2018 / 23:33

הקבוצה של שרון דרוקר קיבלה 23 נקודות מבריאנט וטוקוטו, גברה 76:83 על הפועל באר שבע ותשחק בגמר טורניר ההכנה באולמה הביתי נגד הקבוצה של דני פרנקו שניצחה את גלבוע/גליל 91:92 בזכות 27 נקודות של שולר

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. מגד גוזני
ניצחון, גם בסגל חסר/מגד גוזני

בעוד נבחרת ישראל רשמה הערב (חמישי) הפסד מתסכל נגד גאורגיה ביד אליהו, המשיכו משחקי ההכנה של הקבוצות השונות לקראת פתיחת הליגה. באילת נערך טורניר לזכרו של אודי סגל ז"ל, ובתום משחקי חצי הגמר נקבע כי הפועל תל אביב והפועל אילת ישחקו בגמר. הקבוצה של דני פרנקו גברה במשחק דרמטי על גלבוע/גליל 91:92, וזו של שרון דרוקר גברה על הפועל באר שבע 76:83.

עוד בנושא
פיני חוזז: "קיבלנו תחושה שיש החלטה לחסל את השחקן הישראלי"
מכבי תל אביב המריאה בסגל חסר לניקוסיה. ספאחיה: "לצערי, זה מה יש"

מאמן הפועל אילת שרון דרוקר. ברני ארדוב
משחק הכנה טוב של האילתים/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - הפועל גלבוע/גליל 91:92

בסגל חסר מאוד הצליחה הקבוצה של דני פרנקו לרשום ניצחון דרמטי ולעלות לגמר הטורניר. אלאדה אמינו, תומר גינת, רפי מנקו ורביב לימונד לא שיחקו אצל הקבוצה מהמרכז, אך מנגד דאליס ג'וניר שהחל להתאמן עם הקבוצה רשם משחק חיובי. גלבוע הופיעה ללא יחזקאל סקוורר ועם שלושה זרים לאחר שחרורו של קאדים ג'ק. אחרי מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה ביתרון 42:43 לקבוצה של בית הלחמי, פתחו האדומים מהצפון בריצה וירדו בסיום הרבע השלישי ביתרון 60:75. אלא שהפועל תל אביב לא נשברה, ונגסה בהפרש, כשג'מאל שולר קולע 4 נקודות בשמונה השניות האחרונות כולל שלשת ניצחון שנתנה לקבוצתו את הניצחון 91:92.

קלעו להפועל תל אביב: ג'מאל שולר 27, דאלאס מור וג'ונתן הולמס 16 כל אחד, דאליס ג'וינר 10, ים מדר 9, סטו דגלאס 8, צוף בן משה 4 ועומר הראל 3.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'יימס קלי 21, בריאנט קרופורד 17, איאן מילר 12, טל קרפלס 11, נתנאל ארצי 9, חואקין שוכמן 8, אריאל נבון 3 ושון לבנובסקי 2.

עוד באותו נושא

הפועל חולון ניצחה 64:72 את הפועל ירושלים במשחק אימון, ניצחון גם לראשל"צ

לכתבה המלאה

הפועל אילת - הפועל באר שבע 76:83

ניצחון במשחק הבכורה של הקבוצה של שרון דרוקר על זאת של רמי הדר. באר שבע, קיבלה משחק מצוין מעמית גרשון, אבל לא הצליחה לעמוד מול אילת, שחסרה את עידן זלמנסון שנמצא עם נבחרת ישראל. דווקא הקבוצה האדומה הוליכה בתום הרבע הראשון 18:20, אך אילת השתלטה על המשחק מהשלב הזה וברחה ל-32:43 במחצית. העולה החדשה רשמה קאמבק במחצית השנייה, צמצמה את ההפרש עד 3 נקודות בלבד, אך אילת בלמה את הקאמבק ויצאה עם הניצחון 76:83.

קלעו להפועל אילת: ג'יי פי טוקוטו ואלייז'ה בריאנט 23 כל אחד, יהונתן שולדבראנד 15, לנזל סמית' 12, אבי בן שימול 8 ופרדריק בורדיון 2.

קלעו להפועל באר שבע: עמית גרשון 18, טיילור ברון 11, סטורם וורן 10, ג'ורדן סווינג וכריס סמית 9 כל אחד, טראוויס ווריק 6, בן אייזנהארט ורם אליאס-פור 5 כל אחד, עדי כהן סבן 2, יאיר קרביץ 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully