וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב המריאה בסגל חסר לטורניר ניקוסיה. ספאחיה: "לצערי זה מה שיש"

13.9.2018 / 9:20

הצהובים יצאו לטורניר הכנה ראשון ללא שבעה שחקני סגל: שישה מחויבים לנבחרות שונות וטאריק בלאק נערך לחתונתו. מחר (שישי, 18:30) תפגוש מכבי תל אביב את חימקי. ג'וני אובריאנט: "נרגש להתחיל לשחק"

קובי אליהו

מכבי תל אביב יצאה הבוקר (חמישי) לטורניר ההכנה הראשון שלה העונה בניקוסיה בקפריסין. משחק ההכנה הראשון של הצהובים ייערך מחר מול חימקי מוסקבה. בהמשך תפגוש הקבוצה של נבן ספאחיה את פנאתינייקוס ואת א.א.ק. אתונה. הצהובים חסרים במסע לקפריסין שבעה שחקנים משמעותיים מן הסגל שנבנה במהלך הקיץ האחרון. ג'ון דיברתולומאו, ג'ייק כהן, יובל זוסמן ונמרוד לוי נמצאים עם נבחרת ישראל, סקוטי וולביקין נמצא בסגל נבחרת טורקיה ומייקל רול בנבחרת טוניסיה. במקביל, טאריק בלאק מתכונן לחתונתו ואף הוא לא ייטול חלק במסע לקפריסין. הסנטר יצטרף לצהובים בטורניר זאדאר. מי שיחזקו את הסגל הדליל של מכבי תל אביב הם שחקנים מנבחרת הנוער.

המאמן ספאחיה אמר בשדה התעופה: "אין הרגשה מיוחדת, הקבוצה עובדת קשה, לצערי אין לנו את כל השחקנים בסגל, אבל זה מה שיש. אנחנו ננסה למצות את הטורניר הזה בצורה החיובית ביותר. עם זאת, אני מאמין שנראה יותר כמו מכבי תל אביב האמתית בטורניר זאדאר ובגביע ווינר. לא החלפנו את הסגל מהעונה שעברה וזה טוב".

הסנטר ג'וני אובריאנט הוסיף: "ג'וני אובראיינט הוסיף: "יש הרגשה טובה. אני נרגש להתחיל לשחק, יש לנו חבורה נהדרת של שחקנים ומאמנים . חסרים לנו שחקנים אבל אנחנו עובדים על להשיג כימיה קבוצתית".

עוד בנושא
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל חולון ניצחה 64:72 את הפועל ירושלים במשחק אימון, ניצחון גם לראשל"צ
דיברתולומאו הפצוע יחמיץ את המשחק מול גאורגיה, מנקו וזלמנסון לא בסגל

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
את מכבי תל אביב האמתית נראה בהמשך הדרך. ספאחיה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully